کد خبر : 1721724 | 07 آذر 1399 ساعت 13:54 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان ریکانی در نقش اسلحه مرگبار نفت (عکس)

کاپیتان نفت آبادان در یکی از بهترین فصول فوتبالی خود قرار‌ دارد و توانسته نقش اصلی موفقیت‌های این تیم در فصل جاری را به نام خود کند.

به گزارش “ورزش سه”، طالب ریکانی که فصل بیستم را با عنوان کاپیتان نفت آبادانی‌ها استارت زده، طی ۴ امتیازی که این تیم از آن خود کرده، نقش اصلی را داشته است.

 

وظیفه سخت ریکانی در اولین بازی فصل این تیم بود؛ جایی که با باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم نتوانست از بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده سود ببرد و با بازیکنانی جوان و ناشناخته مقابل پیکان قرار گرفت. ریکانی اما با سود بردن از تجربه بالای خود و رهبری این تیم، در نهایت ضمن ثبت دو گل در این بازی زمینه ساز پیروزی بزرگ تیمش شود.

ریکانی اما در بازی دوم و مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی نتوانست مانع از شکست طلایی‌پوشان شود. کاپیتان نفت در سومین بازی فصل مقابل شهرخودرو بار دیگر با نمایشی قابل توجه در ترکیب  تیمش توانست باز هم زمینه ساز دستیابی به امتیاز شود.

 

ریکانی اینبار هم با گلزنی از روی نقطه پنالتی به سومین گل فصل خود رسید تا اکنون در جدول گلزنان رقیبی سرسخت برای گادوین منشا تبدیل شود. او البته بدشانس بود که حرکات فوق العاده‌اش در ثانیه‌های پایانی این بازی بعد از دریبل دو بازیکن حریف و جا گذاشتن میلاد فراهانی، منجر به گل برتری این تیم نشد.

 

با این حال هواداران نفت آبادان و سیروس پورموسوی امیدوارند با تداوم این درخشش از سوی کاپیتان طلایی‌پوشان و تلاش بیشتر دیگر بازیکنان، در دیدارهای آتی نیز منجر به کسب برای این تیم شده و آنها موفق به دستیابی به هدف خود در لیگ بیستم شوند.

 

1547677

 

1547676

دیدگاه‌ها