کد خبر : 1721738 | 07 آذر 1399 ساعت 15:03 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان با ترکیب هجومی مقابل تراکتور

نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با تراکتور از سوی محرم نویدکیا معرفی شدند.

سپاهان با ترکیب هجومی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان پس از یک شکست و یک پیروزی طی دو هفته اخیر، از دقایقی دیگر در سومین مسابقه فصل در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تیم تراکتور قرار می‌گیرد.

 

سپاهان این بازی را با ترکیب:  سید پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد محبی و سجاد شهباززاده مقابل تراکتور آغاز می‌کند.

طلایی پوشان در این بازی از زوج نژادمهدی و مهدی‌زاده برابر تراکتور استفاده کرده‌اند، منصوری و نورافکن در سمت راست و چپ خط دفاعی هستند و جلوتر از آنها محمد کریمی به‌عنوان هافبک دفاعی و سروش رفیعی و جلال‌الدین علی‌محمدی در پست هافبک چپ و راست بازی می‌کنند.

 

محمدرضا حسینی در سمت راست و محمد محبی نیز در سمت چپ خط حمله تراکتور هستند و سجاد شهباززاده مهاجم نوک سپاهان مقابل سرخ پوشان تبریزی است.

 

علی کیخسروی، عزت‌الله پورقاز، شایان مصلح، مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا میرزایی، محسن الغسانی، روح‌الله باقری و کی‌روش استنلی ۹ نیمکت‌نشین سپاهان هستند که هر هشت بازیکن این تیم می‌توانند گزینه‌های تعویض مناسبی برای محرم نویدکیا در جریان مسابقه با تراکتور باشند.

دیدگاه‌ها