کد خبر : 1721756 | 07 آذر 1399 ساعت 16:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتحاد توئیتری هواداران اینتر برای اخراج آنتونیو کونته

هواداران اینتر با هشتگ conteout در توئیتر خواهان برکناری سرمربی ایتالیایی خود شده اند.

اتحاد توئیتری هواداران اینتر برای اخراج آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری بعد از شکست 2-0 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید حالا  در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفته و به نظر می‌رسد که شاگردان آنتونیو کونته مانند فصل گذشته شانسی برای صعود به مرحله حذفی چمپیونزلیگ نخواهند داشت.

 

اینتر در لیگ قهرمانان اروپا نمایش‌های دور از انتظاری داشته و از چهار بازی ابتدایی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است؛ موضوعی که باعث شده آنها در قعر جدول گروه خود قرار بگیرند و حتی کسب رتبه سومی و صعودشان به مسابقات لیگ اروپا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

 

1540971

 

 

اینتر در سری آ نیز وضعیت فوق العاده ای را تجربه نمی‌کند و فعلاً با 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. از طرفی با وجود صعود این تیم به فینال رقابت‌های لیگ اروپا در فصل گذشته و نایب قهرمانی در سری آ، به نظر می‌رسد که صبر هواداران نراتزوری در مورد سرمربی ایتالیایی شان تمام شده است.

 

در همین ارتباط یک اتحاد توئیتری بین هواداران اینتر شکل گرفته و آنها در این صفحه اجتماعی با هشتگ conteout خواهان برکناری او از هدایت نراتزوری شده اند؛ این در حالی است که به نظر نمی رسد خود کونته تمایلی به استعفا داشته باشد و از طرف دیگر باشگاه اینتر نیز تصمیمی برای قطع همکاری با او نگرفته است.

 

دیدگاه‌ها