کد خبر : 1721766 | 07 آذر 1399 ساعت 16:30 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

پایان هر طوفانی آفتاب است

زیدان: خیلی خیلی به این رئال خوشبینم

سرمربی رئال مادرید معتقد است این رئال توانایی کسب نتایجی باورنکردنی را دارد.

زیدان: خیلی خیلی به این رئال خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در زمین خود میزبان دپورتیوو آلاوس است. رئال پس از شکست از والنسیا و تساوی برابر ویارئال فردا محکوم به کسب سه امتیاز است.

کهکشانی ها پس از پیروزی 0-2 در زمین اینتر روحیه مضاعفی گرفته اند و با وجود غایبان پرشمار شانس اول پیروزی خواهند بود.

 

 

1547721

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« تیم کاملی دارم و همه لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند. تیمی متحد همچون بازی با اینتر را می خواهم.  در بازی هایی هم خیلی خوب بوده ایم ولی با بدشانسی نتیجه نگرفته ایم. معتقدم شرایط حال حاضرمان خوب است و بازی با آلاوس مثل یک فینال خواهد بود. باید این سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

فراز و فرودهای رئال:« مشکل ما کم کاری بازیکنان نیست. اینطور نیست که در برخی بازی ها انگیزه لازم را ندارند. این فراز و نشیب ها متاثر از عوامل مختلفی است. فوتبال همین است و همیشه نمی توان پیروز شد. اگر متحد باشیم و همه خوب بازی کنند، شکست دادن مان خیلی دشوار می شود. معتقدم داشتن ثبات در طول یک فصل غیرممکن است. بالاخره هر تیمی یک روز بد خواهد داشت. باید سعی کنیم تعداد هفته های خوب مان ادامه دار باشد.»

 

 

1547716

 

 

وضعیت کارواخال و بنزما:« بله او مصدوم شده و امروز تمرین نکرد. در مدت زمان دوری او چیزی نمی توانم بگویم. کریم شرایطش بهتر است ولی فردا بازی نخواهد کرد. سرخیو راموس هم در مسیر بهبودی قرار دارد.»

 

توانایی برای خروج از روزهای سخت:« همه چیز به ایمان و اعتقاد شما به تیم بر می گردد و کار و تلاش روزانه. بازیکنان رئال همه به کسب موفقیت باور دارند و من هم خیلی خوشبینم. پس از یک طوفان، همیشه هوا آرام و آفتابی می شود. با کیفیتی که تیم دارد، می توانیم بهترین و باورنکردنی ترین نتایج را بگیریم. در طول فصل مقاطع سختی خواهیم داشت ولی هدف این است که به مسیرمان رو به جلو بدون توقف ادامه دهیم.»

 

 

1542994

 

 

مارادونا بهترین بازیکن تاریخ:« هر کسی نظرش را دارد و متاسفانه در این مورد حرف زیاد زده می شود. مارادونا برای من بی همتا بود و از دست دادنش ضایعه بزرگی است. میراث فوتبالی او از یاد نخواهد رفت.»

 

جذب بازیکن در ژانویه:« در این مورد حرفی برای گفتن ندارم. روی تمامی بازیکنانم حساب می کنم. هنوز در ابتدای راه هستیم و هدفم مراقبت از بازیکنانم است. شرایط نسبت به سال های قبل تغییرات زیادی داشته و به خاطر پاندمی کرونا تقویم بازی ها فشرده و سنگین است. بازیکنان زیادی مصدوم می شوند و از این حیث رنج می برم.»

 

 

1544253

 

 

اودگارد:« او به تدریج در حال ثابت کردن خودش است. اودگارد رفته رفته نشان می دهد که چه فوتبالیست خوبی است اما معتقدم اگر از لحاظ تیمی خوب کار کنیم، تمام بازیکنان می توانند یک سطح بالاتر بروند.»

 

تمدید با بازیکنان مسن رئال:« من 34 سالگی از فوتبال خداحافظی کردم ولی همین حالا فوتبالیست هایی در این سن هستند که شرایط ادامه فوتبال تا سال های بیشتری را دارند. در مورد بازنشستگی، من به هیچ فوتبالیستی توصیه ای ندارم. تصمیم با خودشان است.»

 

دیدگاه‌ها