کد خبر : 1721780 | 07 آذر 1399 ساعت 17:12 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض طلایی رحمتی در بازی نفت (عکس)

گلزنی معراج پورتقی، تعویض طلایی رحمتی رونمایی رسمی از یکی از خریدهای خوب این فصل شهرخودرو بود.

به گزارش ورزش سه، در حالی که شهرخودرو خراسان در فصل جاری نقل و انتقالات لیگ‌برتر بازیکنان صاحب نامی چون مرادمند، سرلک، خلعتبری و ... را در رقابت با باشگاه‌های دولتی لیگ از دست داده، همه نگاه‌ها به خریدهای جدید و جوان سید مهدی رحمتی است که چشم امید این باشگاه مشهدی در برنامه سه ساله سرمربی این تیم است.


با نگاهی به ترکیب اولیه تیم مهدی رحمتی، وی در حال ساخته و پرداخته کردن خط حمله‌ای متفاوت است که زمان بالای بازی رحمان جعفری و تلاش برای احیای دوباره مهربان، روز گذشته با یک رونمایی ویژه نیز همراه شد.

 

1547745


شهرخودرو خراسان در روزهایی که امین قاسمی‌نژاد را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد، روز گذشته از خرید خوبش به شکل ویژه رونمایی کرد؛ خریدی مستعد از تیم لیگ یکی داماش گیلان که بر روی کرنر ارسالی صادق صادقی دیگر بازیکن جدید این تیم، یک گل کم‌نظیر به ثمر رساند، تا مهر تاییدی برای خریدهای جدید رحمتی باشد.


به نظر می‌رسد با رفع مصدومیت امین قاسمی‌نژاد به عنوان مهاجمی دریبل زن و خلاق، با دوندگی و فضاسازی رحمان جعفری و قدرت سرزنی و دوندگی مهربان، معراج پورتقی در بازی پرسپولیس می‌تواند بعنوان تعویض طلایی به میدان برود .

 

1547746

 

دیدگاه‌ها