کد خبر : 1721815 | 07 آذر 1399 ساعت 19:53 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مارادونا بهترین بازیکنی بود که دیده ام

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد مدعی شد ساوتهمپتون در سالهای اخیر پیشرفت کرده است.

سولسشر: مارادونا بهترین بازیکنی بود که دیده ام

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بعد از کسب برتری پرگل در لیگ قهرمانان اروپا، حالا به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول لیگ برتر هستند و این هفته رقیب دشواری به نام ساوتهمپتون را پیش روی خود می بینند. اوله گونار سولسشر در نشست خبری این دیدار ساوتهمپتون را تیمی قدرتمند از نظر فیزیکی توصیف کرد.

 

دیدار مقابل ساوتهمپتون: "رویارویی با این تیم یکی از بازی های سخت لیگ برتری ماست. ساوهمهپتون پیشرفت بزرگی داشته و می دانیم بازی مقابل این تیم چقدر دشوار است، ما دو بار مقابل آنها در فصل گذشته به تساوی رضایت دادیم. سبک بازی ساوتهمپتون مانند زمانی است که یورگن کلوپ هدایت لیورپول را بر عهده گرفته بود و آنها فوتبالی هجومی و با پرس شدید ارائه می دهند. پیشرفت این تیم زیر نظر رالف هازن هاتل فوق العاده بوده و من همیشه قدرت فیزیکی این تیم را ستایش می کنم.

 

1546802

 

من فکر می کنم این فصل یک فصل غیر قابل پیش بینی خواهد بود و ما می خواهیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. البته ما می خواهیم روند اخیرمان ادامه یابد، اما می دانیم که ساوتهمپتون در یک سال اخیر چقدر خوب عمل کرده است. ما نیز سابقه خوبی در بازی های خارج از خانه داریم."

 

شرایط بازیکنان: "اسکات مک تومینای و پل پوگبا امروز با تمرین نگردند و خیلی بعید است در بازی این هفته در ترکیب حضور داشته باشند. آرون فان بیساکا نیز در مرز آمادگی کامل نیست و لوک شاو نیز تمرینات خود را آغاز کرده، اما این هفته در لیست یونایتد نخواهد بود."

 

درگذشت دیگو مارادونا: "روز غم انگیزی بود، برای من دیگو مارادونا همیشه بهترین بازیکنی است که بازی هایش را به صورت زنده دیده ام. پسری با استعداد فوق العاده در زمین و همیشه با لبخند. برای من مارادونا بهترین بازیکنی خواهد بود که تاکنون فوتبال بازی کرده است."

دیدگاه‌ها