کد خبر : 1721858 | 08 آذر 1399 ساعت 08:13 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری و کرمانی مقام؛ دوباره در کنار هم

هفته دوم لیگ یک فردا آغاز می شود و تیم بادران که به تازگی در کادر فنی خود تغییر و تحول داده در اولین بازی با کادر فنی جدید میزبان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد با خرید امتیاز کاروند اروند خرمشهر وارد بازی ها شده و در هفته نخست لیگ یک با مربیگری امید رضا روانخواه سه گل به تیم چوکای تالش زد. در هفته نخست بازی ها تیم بادران با مربیگری فرهاد کاظمی در خانه تیم استقلال خوزستان با یک گل شکست خورد. بعد از این بازی شاهد خداحافظی فرهاد کاظمی با تیم بادران بودیم و بعد از این اتفاق باشگاه بادران محسن عاشوری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. مربی ای که فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در تیم خوشه طلایی به نمایش گذاشته بود و به همراه این تیم برای صعود به لیگ برتر تلاش می کرد که تنها چند امتیاز برای صعود کم آورد. 

 

محسن عاشوری اما در تیم بادران از همبازی قدیمی خود یعنی مرتضی کرمانی مقدم به عنوان دستیار اول خود استفاده می کند. این دو بازیکن جز خوب های پرسپولیس در دهه های گذشته بودند که رفاقت آنها هنوز پابرجا مانده است. مرتضی البته در هفته های اخیر به همراه فرشاد پیوس در تیم دسته دومی وییستا توربین مشغول بکار شده بود اما بعد از درخواست محسن عاشوری برای حضور در کادر فنی تیم بادران با اجازه فرشاد پیوس راهی تیم بادران شد. رابطه خوب فرشاد پیوس و محسن عاشوری هم در حضور مرتضی کرمانی در کادر فنی تیم بادران تاثیر گذار بود. به خصوص که در دوران بازیگری پاس های محسن عاشوری که بدون نقص بود  بارها و بارها موجب گلزنی فرشاد پیوس در تیم پرسپولیس شد؛ جالب اینکه محسن عاشوری در خاطرات دوران بازیگری خود در پرسپولیس می گفت بارها و بارها به فرشاد پیوس پاس گل دادم اما یک بار هم جایی نگفتم اما یک بار در یکی از بازی ها فرشاد پیوس به من پاس گل داد و هر جا می نشست این موضوع را می گفت!

 

و اما تیم بادران در فصل جدید بازی ها باید یک ماموریت نیمه تمام را تمام کند؛ صعود به لیگ برتر. آیا قادر به انجام این کار خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

1547858

دیدگاه‌ها