کد خبر : 1721866 | 08 آذر 1399 ساعت 09:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: لمپارد به اندازه من تحت فشار نیست

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید فرانک لمپارد به اندازه زمان حضور او در چلسی، تحت فشار قرار ندارد.

مورینیو: لمپارد به اندازه من تحت فشار نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار تیمش با چلسی می‌گوید فرانک لمپارد سرمربی فعلی چلسی به اندازه زمانی که او هدایت این تیم لندنی را به عهده داشته تحت فشار قرار ندارد.

 

مورینیو به عنوان سرمربی چلسی سه بار قهرمان لیگ برتر شد و در آن دوران لمپارد یکی از مهمترین بازیکنان او بود. تاتنهام و چلسی روز یکشنبه در یکی از دربی های بزرگ لندن به مصاف هم می روند.

 

1547047

 

مورینیو در این باره گفت: " احساس من این است که وقتی من در چلسی بودم فشار بر من بسیار سنگین بود ولی در حال حاضر فشاری که بر مربی این تیم وارد می‌شود آنقدر وحشتناک نیست. وقتی یک مربی به عنوان بخت قهرمان کردن یک تیم شناخته می‌شود کاری اش نمی‌شود کرد. باید این را پذیرفت و با این میزان از فشار و مسئولیت کنار آمد".

 

مورینیو در ادامه گفت: " من در باشگاه هایی مربی کردم که به خاطر سرمایه بالا در بازار نقل و انتقالات فوق العاده کار می کردند. برای همین مجبور بودم با فشاری که به من وارد می شد کنار بیایم و تحملش کنم. اما رفتار تاتنهام در بازار با آن تیمها فرق می کند. من قبلاً در چلسی بوده ام و این تفاوت را احساس می کنم هر چند الان در تاتنهام می دانم که سعی ما این است که یک تیم متعادل و خوب داشته باشیم و من از داشته های خودم راضی و خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها