کد خبر : 1721870 | 08 آذر 1399 ساعت 10:00 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

نامزد ریاست بارسا: کومان را روی نیمکت حفظ می‌کنم

یک نامزد انتخابات ریاست بارسلونا می‌گوید در صورت پیروزی در انتخابات به رونالد کومان وفادار خواهد بود و او را روی نیمکت بلوگرانا حفظ خواهد کرد.

نامزد ریاست بارسا: کومان را روی نیمکت حفظ می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، خاویر ویلاخوانا از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورت پیروزی و انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه کاتالان به رونالد کومان وفادار مانده و او را روی نیمکت بارسا حفظ خواهد کرد. ویلاخوانا از کومان به عنوان مربی‌ای شجاع و خوش‌فکر یاد کرد.

 

1547872

 

ویلاخوانا مدتها سابقه عضویت در هیات مدیره بارسا را داشته و در دوران رئیس قبلی، بارتومئو، به عنوان مدیر فوتبال جوانان بارسلونا هم فعالیت می کرد. او حالا از جمله نامزدهایی است که تبلیغات برای شرکت در انتخابات ماه ژانویه را آغاز کرده و امیدوار است بتواند رئیس بعدی بارسا باشد.

 

ویلاخوانا در گفتگو با گل گفت: " کومان به عنوان مربی بارسا نشان داده یک مربی شجاع و خوش‌فکر است. او تیم را از یک دوره گذار عبور می‌دهد و این به نظر من نشان دهنده این است که او توان بالایی دارد. هر کسی که در عمرش فوتبال بازی کرده می داند که همه چیز وقت گیر است و به زمان نیاز دارد. اگر من ریاست باشگاه را بدست بگیرم کومان سرمربی ما خواهد ماند".

 

1547871

 

این صحبتهای ویلاخوانا در حالی مطرح می‌شود که دیگر نامزد ریاست باشگاه، ویکتور فونت، بر خلاف موضع او، به وضوح در این باره صحبت کرده که در صورت رسیدن به صندلی ریاست ژاوی ستاره سابق باشگاه را به نوکمپ برگردانده و سکان هدایت بلوگرانا را به دست او خواهد سپرد.

 

 

دیدگاه‌ها