کد خبر : 1721914 | 08 آذر 1399 ساعت 12:41 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

آزمایش جدی برای جوان های قضاوت 

هجوم داوران ناشناخته به هفته چهارم لیگ برتر

در حالی که لیگ برتر به هفته های حساس خودش نزدیک می شود کمیته داوران برای هفته چهارم از تعدادی از داوران گمنام و جوان در برخی از بازی های مهم استفاده کرده است.

هجوم داوران ناشناخته به هفته چهارم لیگ برتر

به گزارش"ورزش سه" هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از نظر چیدمان داور ها یکی از عجیب ترین هفته ها تا این زمان است. کمیته داوران برای این هفته از رقابت ها تعدادی از داوران جوان و کمتر شناخته شده را برخی از بازی های حساس انتخاب کرده است.


به عنوان نمونه بازی حساس تیم های فولادخوزستان و آلومینیوم اراک را میثم حیدری قضاوت می کند. حیدری هفته گذشته در بازی تیم های گل گهر و فولاد خوزستان داور چهارم مسابقه بود. در حالی که فولاد برای حضور در بالای جدول می جنگد آلومینیوم از سه بازی یک امتیاز دارد و همین بازی هفته چهارم را تبدیل به مسابقه ای حساس کرده است. 


در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته ماشین سازی دیگر تیم قعرنشین لیگ بیستم تا پایان هفته سوم باید به مصاف گل گهر برود که با چهره یک مدعی در مسابقات حضور پیدا کرده است. غلامی که از داوران جوان بین المللی است در هفته دوم ، داور چهارم بازی تیم های نساجی و تراکتور بود. 


دیگر بازی حساس این هفته که در رفسنجان و بین مس  و تراکتور برگزار می شود برای هر دو تیم یک بازی بسیار مهم است. مس رفسنجان بعد از سه هفته که از مسابقات گذشته فقط یک امتیاز گرفته و  تراکتور هم از سه بازی دو امتیاز گرفته و به نوعی منصوریان در صورتی که در این بازی نتیجه نگیرد شاید از همان ابتدای فصل تحت فشار قرار خواهد گرفت. اما قضاوت این بازی را کمیته داوران به محمدرضا تارخ سپرده است. این داور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر امسال داور چهارم بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران بود.


حسین زیاری نیز یکی دیگر از داوران جوان است که این هفته بازی حساس سپاهان و سایپا را در اصفهان سوت خواهد زد. زیاری هفته گذشته داور چهارم بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بود. 


البته کمیته داوران دو بازی حساس این هفته را به دو داور باتجربه تر سپرده است. پرسپولیس-شهرخودرو که در تهران برگزار می شود را رضا کرمانشاهی و بازی پیکان-استقلال را مهدی سیدعلی قضاوت می کنند.

دیدگاه‌ها