کد خبر : 1721999 | 08 آذر 1399 ساعت 19:10 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کلوپ به عصبانیت محمد صلاح بعد از تعویض

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به ناراحتی محمد صلاح بعد از تعویض برایتون واکنش نشان داد.

واکنش کلوپ به عصبانیت محمد صلاح بعد از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر انگلیس مهمان برایتون بود و در حالی که تا لحظات پایانی بازی با تک گل دیگو ژوتا از حریف خود پیش بود، نهایتاً گل تساوی را دریافت کرد تا شاگردان یورگن کلوپ دو امتیاز مهم را از دست داده باشند.

 

یورگن کلوپ در پایان مسابقه درباره تساوی لیورپول مقابل برایتون گفت: " نمی توانم بیشتر از این به عملکرد شاگردانم افتخار کنم. ما امروز همان طوری که لازم بود عمل کردیم اما در عین حال برخی تغییرات در خط دفاعی باعث شد مشکلاتی ایجاد شود. نهایتاً در اواخر بازی کمی به لحاظ بدنی خسته شده بودیم.

 

 

1548111

 

 

اگر بازی امروز ما با کمی تاخیر در ساعت 18:30 یا 21 برگزار می‌شد شرایط متفاوتی رقم می خورد. چهارشنبه شب یک دیدار سنگین انجام داده بودیم و برگزاری این مسابقه در چنین ساعتی بسیار خطرناک بود. "

 

کلوپ در ادامه گفت: "از طرفی به کریس وایلدر(سرمربی شفیلد که با قانون پنج تعویض مخالفت کرده بود) به خاطر مصدومیت میلنر تبریک می گویم. هفته گذشته در جلسه مربیان 15 یا 16 نفر با قانون پنج تعویض موافق بودند اما وایلدر معتقد است که من خیلی خودخواه و مغرور هستم. فکر می کنم که قانون پنج تعویض برای همه تیم ها مناسب است و به مصدوم نشدن بازیکنان کمک می‌کند."

 

در دقیقه 64 بازی یورگن کلوپ تصمیم گرفت محمد صلاح را از زمین مسابقه بیرون بیاورد و به جای او سادیو مانه را به بازی بفرستد؛ موضوعی که با واکنش و ناراحتی ستاره مصری روبرو شد. کلوپ در پایان بازی در این باره گفت: " روزی که مو صلاح زمین مسابقه را ترک کند و لبخند بزند یعنی مشکلی پیش آمده است. او تعویض شدن را دوست ندارد و من این مسئله را می‌دانم اما در عین حال ما باید مراقب باشیم."

 

 

1548109

دیدگاه‌ها