کد خبر : 1722005 | 08 آذر 1399 ساعت 19:24 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساسولو 0 - 3 اینتر؛ فرار از دست گربه سیاه!

اینتر با ارائه نمایشی خوب با سه گل ساسولو را مغلوب کرد.

ساسولو 0 - 3 اینتر؛ فرار از دست گربه سیاه!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته که اینتر دچار بحران بود و در لیگ قهرمانان و سری آ نتایج خوبی نمی گرفت، آنها امروز با سه گل ساسولو، گربه سیاه همیشگی خود را مغلوب کرده و موقتا از بحران اخیر خارج شدند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم به گل اول رسید. لائوتارو مارتینز در موقعیتی خوب در سمت راست در نهایت با یک پاس عرضی الکسیس سانچس را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1548116

 

دقایقی بعد باز هم لائوتارو فرصت خوبی برای الکسیس سانچس مهیا کرد تا گل دوم خود را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او توسط کونسیلی مهار شد.

 

اما در دقیقه 14 اینتر به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ، آرتورو ویدال در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او بعد از برخورد به ولاد کریکش، بازیکن ساسولو وارد دروازه این تیم شد.

 

ساسولو برای جبران جلو کشید و دقایقی بعد می توانست توسط جوریچیچ به گل تساوی نیز دست پیدا کند، اما ضربه او به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

 

در دقیقه 37 این بار تولیان، مدافع جلوکشیده ساسولو برای باز کردن دروازه اینتر اقدام کرد، اما ضربه او از درون محوطه با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول این لوکاتلی بود که صاحب موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه اینتر شد، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-2 نراتزوری به اتمام رسید.

 

اینتر نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 و روی ارسال متئو دارمیان می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما کونسیلی به خوبی این ضربه را مهار کرد.

 

1548115

 

اما در دقیقه 60 اینتر به گل سوم هم دست یافت. ارسال متئو دارمیان از سمت راست به روبرتو گالیاردینی رسید و او با ضربه دقیق پای راست موفق شد گل سوم اینتر را نیز به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد اینتر با یک همکاری تماشایی موقعیت خوبی برای زدن گل بعدی هم داشت، اما ضربه الکسیس سانچس از بیرون محوطه راهی به دروازه ساسولو نیافت. در ادامه اینتر موقعیت های نصفه و نیمه خلق کرد، اما در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نراتزوری با همان سه گل ساسولو را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها