کد خبر : 1722008 | 08 آذر 1399 ساعت 19:45 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

جردن هندرسون و افشای اعتراف مهاجم برایتون

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید که خود دنی ولبک اعتراف کرده که هرگز خطای پنالتی روی او روی نداده است.

جردن هندرسون و افشای اعتراف مهاجم برایتون

به گزارش "ورزش سه"، فناوری VAR یکی از دلایلی بود که به لیورپول اجازه نداده در مسابقه امروز برابر برایتون به پیروزی دست پیدا کند چراکه محمد صلاح و سادیو مانه دو مرتبه برای این تیم موفق به گلزنی شدند اما هر بار VAR آنها را مردود اعلام کرد.

 

 

1548126

 

 

از طرفی در لحظات پایانی بازی بود که اندی رابرتسون مدافع چپ لیورپول درون محوطه جریمه مهاجم برایتون یعنی دنی ولبک را سرنگون کرد. در ابتدا داور مسابقه اجازه داد بازی دنبال شود اما بعد از مراجعه به VAR و تماشای صحنه خطای پنالتی را به سود برایتون اعلام کرد تا این تیم در لحظات پایانی موفق به گلزنی شود و دو امتیاز مهم برای شاگردان یورگن کلوپ از دست برود.

 

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در پایان بازی پیرامون پنالتی اعلام شده برابر برایتون گفت: " به نظر من پیروزی حق ما بود و ما باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. ما هر هفته اینجا می ایستیم و درباره حوادث رخ داده صحبت می کنیم. نمی خواهم به دردسر بیفتم اما به نظر من این پنالتی اصلاً درست نبود. خود دنی ولبک به من گفت که این اصلاً پنالتی نبود. چهار یا پنج نفر بودند که این احساس را داشتند که اصلاً پنالتی رخ نداده است. واضح است که داوران بیشتر از ما می‌دانند اما فکر می‌کنم که امروز بچه‌ها درخشان بودند و لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم."

 

 

1548127

دیدگاه‌ها