کد خبر : 1722012 | 08 آذر 1399 ساعت 19:56 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشتوتگارت ۱- ۳ بایرن؛ صدرنشینی حفظ شد

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3-1 اشتوتگارت را شکست داد و همچنان در صدر جدول بوندسلیگا قرار گیرد.

اشتوتگارت ۱- ۳ بایرن؛ صدرنشینی حفظ شد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا امروز از سری مسابقات هفته نهم مهمان اشتوتگارت بود که نهایتا لحظاتی پیش این بازی با نتیجه 3-1 به سود بایرن مونیخ پایان یافت.

 

بایرن مونیخ می‌توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر رابرت لواندوفسکی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

 

 

1548136

 

 

در ادامه کار متعادل دنبال شد تا اینکه برخلاف انتظار اشتوتگارت به گل اول دست یافت. ضد حمله بازیکنان تیم میزبان با ارسال پاس سیلاس فوندو به دهانه دروازه همراه بود و اشتباه مانوئل نویر در زمان‌بندی باعث شد که تانگوی کولیبالی دروازه خالی بایرن مونیخ را باز کند و کار 1-1 شود.

 

 

1548139

 

 

بعد از دریافت گل بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و می‌توانست روی ضربه والی و فوق العاده سرژ گنابری به گل تساوی دست پیدا کند اما دروازه‌بان حریف عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 38 بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم به گل تساوی دست یافت. ضد حمله بازیکنان این تیم با ارسال پاس توماس مولر به کینگزلی کومان همراه بود و این بازیکن نیز با یک حرکت در عرض و ضربه ای دقیق کار را به تساوی کشاند.

 

 

1548134

 

 

چند دقیقه بعد اشتوتگارت توانست به گل دوم دست پیدا کند اما داور بعد از مراجعه به VAR به دلیل خطا روی مانوئل نویر گل فیلیپ فورستر را نپذیرفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم وارد دروازه اشتوتگارت کند. شوت مهارنشدنی از ستاره لهستانی باواریایی‌ها یعنی رابرت لواندوفسکی وارد دروازه شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 تمام شود.

 

 

1548141

 

 

در نیمه دوم باز هم این بایرن مونیخ بود که به حملات خود ادامه داد و می توانست توسط کینگزلی کومان به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تعویض طلایی هانسی فلیک گل سوم را هم برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. حرکت در عرض داگلاس کاستا از جناح راست و ضربه پای چپ به این بازیکن نتیجه را 3-1 کرد.

 

 

1548135

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بایرن مونیخ سه امتیاز دلچسب را در مقابل اشتودگارت به دست آورده باشد و همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

دیدگاه‌ها