کد خبر : 1722026 | 08 آذر 1399 ساعت 20:59 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کونته به بنر جنجالی هواداران اینتر

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد بازی امروز بهترین عملکرد فصل تیمش نبوده است.

واکنش کونته به بنر جنجالی هواداران اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که همیشه و در طول سالهای اخیر در نتیجه گیری مقابل ساسولو مشکل داشت، امروز موفق شد با سه گل این تیم را مغلوب کرده و به رده دوم جدول برسد. آنتونیو کونته در پایان بازی در مورد شایعات برکناری خود صحبت کرده و تغییر سرمربی را تنها راه حل تحول ندانست. همچنین امروز هواداران اینتر بنری با مضمونی تهدید آمیز در محل تمرین باشگاه نصب کرده بودند که کونته از این امر ابراز بی اطلاعی کرده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم، در بعضی مواقع دیگران بهتر عمل می کنند، گاهی اوقات نتایج به همان اندازه عملکرد مثبت نیستند، اما ما همیشه با 100 درصد توان بازی می کنیم. شرایط برای اینتر ممکن است به هر شکلی پیش برود، اما مهم این است که زمین را با پیراهنی آغشته به عرق ترک کنید.

 

1546128

 

استفاده از نیکلو بارلا در جلوی خط میانی؟ من به هیچ وجه چیزی را تغییر نداده ام. باید بگوییم با روش خاصی آماده این بازی شده بودیم، زیرا به حریفان خود احترام می گذاریم. بارلا برای اولین بار جلوی خط دفاعی بازی کرد، اما در موقعیت های خاص لازم بود که جلو برود. ما به ویژگی های ساسولو احترام گذاشته و در پایان یک پیروزی بزرگ در خانه حریف به ارمغان آوردیم."

 

بهترین عملکرد اینتر در این فصل؟ قطعا نه. این بهترین نتیجه فصل ما است، اما در سایر دیدارها به مراتب بهتر بوده ایم. نتیجه می تواند بر قضاوت درباره عملکرد تاثیر بگذارد. اگر در مورد خشم و عزم و اراده صحبت می کنیم، شاید این دیدار بهترین باشد، اما اگر در مورد کیفیت فوتبال بحث کنیم، این یک مسئله متفاوت است. ایده آل این است که این دو عنصر را با هم ترکیب کنیم.

 

1539103

 

من در گذشته نیز در باشگاه های بزرگ کار کرده ام، اما دیدن این فضای منفی و تلاش فراوان برای ضربه زدن به اینتر به هر قیمتی برای هر کسی دشوار است. ما باید از این روند به عنوان انگیزه اضافی بهره برده تا به بهترین نحو تلاش بکنیم. اگر اوضاع بد پیش برود، نمی توانید همه سرزنش ها را متوجه مربی و بازیکنان کنید. تغییر سرمربی یک راه حل است ، نه تنها راه حل.

 

آیا کونته احساس می کند به طور کامل در راس کار است؟ امیدوارم. امیدوارم."

 

بنر اعتراضی و حاشیه ساز امروز کوروانورد: کدام بنر؟ من از این مسئله خبر ندارم. ما همیشه به بیشترین میزان تلاش می‌کنیم و می خواهیم هواداران را سربلند کنیم.

دیدگاه‌ها