کد خبر : 1722047 | 08 آذر 1399 ساعت 23:17 | 114.3K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت جالب سیمئونه و ادای احترام به مارادونا(عکس)

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پیش از بازی امروز تیمش برابر والنسیا اقدام جالبی برای ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا فقید انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز در یک بازی سخت و دشوار موفق شد والنسیا را در مستایا با نتیجه 1-0 شکست دهد تا همچنان به نتایج خوب خود در لالیگا طی هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

 

بازی امروز بین دو تیم والنسیا و اتلتیکو مادرید به احترام دیه گو آرماندو مارادونا که چند روز پیش در سن 60 سالگی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داده بود، با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

 

بعد از این یک دقیقه سکوت دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید اقدام جالبی انجام داد و با دست زدن برای هم تیمی و دوستش سکوت مستایا را شکست؛ این در حالی بود که از اسکوربرد ورزشگاه خانگی والنسیا ویدئویی از جام جهانی 1986 که مارادونا در آن به تنهایی آرژانتین را به مقام قهرمانی رسانده بود، پخش می شد."

 

 

1548206

 

 

سیمئونه چهارشنبه و بعد از تساوی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لوکوموتیو مسکو نیز درباره مارادونا گفته بود: " زمانهایی را که می توانستم به او نزدیک باشم را به خاطر می آورم. او همیشه با من فوق العاده رفتار می کرد و وقتی من خیلی جوان بودم به بازی های سویا نگاه می کرد. او به من نشان داد تیم ملی چه تیمی است و بازی در آرژانتین چه حسی دارد.  او بهترین بود و هست."

 

دیدگاه‌ها