کد خبر : 1722130 | 09 آذر 1399 ساعت 13:30 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

توافق بارسا و لیورپول برای انتقال واینالدوم؟

با وجود موضع‌گیری یورگن کلوپ درباره احتمال ماندگار شدن واینالدوم در لیورپول، برخی رسانه‌ها مدعی‌اند لیورپول و بارسا بر سر انتقال او به توافق رسیده اند.

توافق بارسا و لیورپول برای انتقال واینالدوم؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اخیراً اعلام کرد به ماندن جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی تیمش در این تیم امیدوار است ولی برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند دو باشگاه لیورپول و بارسلونا بر سر انتقال این ستاره هلندی به نوکمپ به توافق رسیده اند و انتقال او قطعی به نظر می رسد.

 

1548352

 

شایعات درباره انتقال واینالدوم به بارسا در تابستان جاری بالا گرفت. رونالد کومان سرمربی بارسلونا تمایل زیادی به جذب ستاره هموطنش دارد و به مدیریت باشگاه برای جذب او فشار می آورد. از سوی دیگر لیورپول که تیاگو آلاکانتارا را هدف گرفته بود به این نتیجه رسید که می تواند واینالدوم را واگذار کند.

 

1548353

 

واینالدوم اما در نهایت در آنفیلد ماندگار شد. او در فصل جاری یکی از مهره‌های فیکس یورگن کلوپ بوده و تا اینجا در همه بازی‌ها به جز یک بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است. کلوپ اخیراً در پاسخ به سوالات خبرنگاران به صراحت اعلام کرد که امیدوار است واینالدوم را در تیمش داشته باشد.

 

اما برخی رسانه‌ها امروز مدعی شدند که پیش از این بین دو باشگاه بارسلونا و لیورپول درباره انتقال واینالدوم توافق حاصل شده و ستاره هلندی تابستان آینده راهی نوکمپ خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها