کد خبر : 1722134 | 09 آذر 1399 ساعت 13:45 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سرمربی شفیلد به کلوپ: به فکر تیمم هستم

سرمربی شفیلدیونایتد به انتقاد یورگن کلوپ از او و خودخواه خواندنش واکنش نشان داد و گفت علاقه‌ای به پاسخ دادن به سرمربی لیورپول ندارد.

پاسخ سرمربی شفیلد به کلوپ: به فکر تیمم هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه مطبوعاتی آتشین دیروز خود بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل برایتون به کریس وایلدر سرمربی شفیلد یونایتد به خاطر عدم حمایت از قانون 5 تعویض در لیگ برتر تاخت و او را خودخواه خواند، وایلدر به صحبتهای کلوپ واکنش نشان داد.

 

1548361

 

کلوپ که بارها از برنامه فشرده تیمش در این فصل انتقاد کرده و خواهان بازگشت قانون 5 تعویض به لیگ برتر بوده در کنفرانس خبری دیروز خود از موضع وایلدر و حمایت نکردن او از این قانون به شدت انتقاد کرده و او را به خودخواهی متهم کرد.

 

1548147

 

وایلدر سرمربی شفیلدیونایتد با رد ادعای کلوپ درباره خودخواه بودن گفت: " امروز تمایل ندارم به این حرفها پاسخ بدهم. شاید یک وقت دیگر جواب دادم. همینطور که کلوپ خیلی خوب متوجه شده ما فقط 1 امتیاز داریم و درست نیست درباره این مسائل صحبت کنیم".

 

1548362

 

سرمربی شفیلد در ادامه گفت: " هر کسی حق دارد نظرش را بگوید و در این لیگ 20 تیم حضور دارند که حق رای دارند. هیچکس در این مدت به فکر شفیلد یونایتد نبوده و ما باید به فکر خودمان باشیم. واقعاً نمی‌خواهم درباره مسائل اختلاف‌انگیز صحبت کنم. من برای لیورپول به عنوان یک باشگاه احترام زیادی قائلم و همینطور برای یورگن. حالا به فکر منابع باشگاهم بودن چه خودخواهانه باشد و چه نباشد، این حق هر کسی است که از هر کلمه‌ای دلش می‌خواهد استفاده کند".

 

 

دیدگاه‌ها