کد خبر : 1722143 | 09 آذر 1399 ساعت 14:51 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

به هیچ وجه نباید به استقلال می‌باختیم؛

بیاتلو: ۳ امتیاز را از گل‌گهر می‌گیرد

سرمربی ماشین سازی ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل گل‌گهر به سه امتیاز دست پیدا کند.

بیاتلو: ۳ امتیاز را از گل‌گهر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان حضور پیدا کرد. مشروح صحبت های او را در ادامه می‌خوانید:

 

شناخت خوبی از گل‌گهر داریم

گل‌گهر تیمی متمول با بازیکنان بزرگ است که هدایتش را هم پُرافتخارترین سرمربی لیگ بر عهده دارد. در این سه، چهار روز شناخت خوبی از این تیم پیدا کردیم و روی نقاط قوت و ضعف‌شان کار کرده‌ایم.

 

مقابل استقلال به هیچ عنوان حق‌مان باخت نبود

ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. همه دیدند که در بازی قبلی بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و به هیچ عنوان حق‌مان باخت نبود. بازی با ذوب‌آهن هم که در دقیقه ۹۰ گل خوردیم. در بازی اول هم که شرایط حاکم بر تیم‌مان به گونه‌ای بود که اصلا نمی‌توان در موردش صحبت کرد.

 

دغدغه من و بچه‌ها تیم مردمی ماشین است

یقین دارم که فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد و با تلاش بچه‌ها و یاری خدا ان‌شاالله سه امتیاز بازی را میگیریم و به هواداران تقدیم خواهیم کرد. همه دغدغه من و بچه‌ها تیم مردمی و ریشه‌دار ماشین است و فکری جز خوشحال کردن هواداران نداریم. هرچه داریم در زمین ارائه خواهیم داد تا با کمک خدا سه امتیاز را کسب کنیم.

 

در مشهد اصلا تمرکز نداشتیم

 

با توجه به اتفاقاتی که پیش از بازی در مشهد رقم خورد، سه گلی که در آن دیدار خوردیم را نباید ملاک قرار دهیم. در مشهد ما ۶ بازیکن را نتوانستیم استفاده کنیم و از نفرات امید استفاده کردیم و اصلا تمرکز نداشتیم. مقابل ذوب‌آهن هم که ۱۰ نفره شد، یک موقعیت گل هم ندادیم. در بازی با استقلال هم همین اتفاق افتاد. در این دو بازی یک گل به ثمر رسانده‌ایم. تیم ما جوان است و کار زیادی دارد. ۲۰ بازیکن تیم ما عوض شده و برای رسیدن به شرایط خوب باید تلاش کنیم و به زمان نیاز داریم. در خط دفاعی نفرات زیادی از دست داده‌ایم و برای هماهنگی نفرات جدید به زمان نیاز داریم.

 

به شکل خوبی از بابایی استفاده کرده‌ایم

 

پیمان بابایی در حال و هوایی بود که از تیم جدا شود و دیر به ما اضافه شد. او در تمرینات‌مان حضور نداشت و برای هماهنگ شدن با تیم به زمان نیاز دارد که البته به زودی این اتفاق خواهد افتاد. پیمان بازیکن با کیفیتی است و ما از او به شکل درستی استفاده کردیم؛ هم در دیدار با استقلال، هم یک بازی قبل از آن که با حضور در میدان گلزنی کرد. او تقریبا 20 روز است که در تمرینات حضور یافته و به بهترین شکل از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

 

۱۶ بازیکن بومی به تیم اضافه کردیم

 

تیم جوانی که درست کرده‌ایم، آینده خوبی دارد و امیدوارم که از آن حمایت شویم. کاری که کردیم این بود که ۱۶ بازیکن از زنجان، اردبیل، ارومیه و تبریز به تیم اضافه شد. امیدوارم که فرصت پرورش این استعدادها را داشته باشیم. می‌دانم که ماشین‌سازی تیم ریشه‌داری است و باید نتیجه بگیریم. امید دارم که دو بحث جوانگرایی و نتیجه‌گیری را در کنار هم انجام دهیم و سال آینده تیم خوبی را آماده کنیم؛ کاری هم برای آینده فوتبال آذربایجان کرده باشیم.

 

دیدگاه‌ها