کد خبر : 1722157 | 09 آذر 1399 ساعت 15:26 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

قطع برق پس از زدن ضربه پنالتی! (عکس)

در لیگ مالت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد لیگ دسته اول این کشور در کانون توجهات قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول مالت که دومین سطح از فوتبال حرفه ای این کشور محسوب می شود، معمولاً علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب نمی کند، اما این هفته اتفاقی رخ داد که موجب تغییر این روند شد.


قطع برق استادیم آن هم دقیقا در زمانی که شما آن را نمی خواهید. این اتفاق در دیدار میان مارسا و سن اندروز در لیگ دسته اول مالت رخ داد.


در این مسابقه تیم مارسا که در رده دوم لیگ دسته اول مالت قرار دارد، با 2 گل از حریف خود پیش بود تا اینکه در دقیقه 62، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و می توانست برتری خودش را افزایش دهد.


با این حال، درست در زمانی که بازیکن مارسا ضربه پنالتی اش را به سمت دروازه زد، برق های استادیوم قطع شدند و بازیکن مارسا را از خطر از دست دادن یک ضربه پنالتی نجات دادند چرا که در آخرین لحظه برقراری تصویر، مشخص بود که دروازه بان سن اندروز جهت ضربه را درست تشخیص داده و می تواند آن را مهار کند.

 

1548395

 

1548393

 

1548394


این قطعی برق باعث مختل شدن دیدارهای زیادی در کشور مالت شد که دیروز در حال برگزاری بودند. در حالی که پس از یک ساعت مجددا برق بسیاری از نقاط مالت وصل شد، اما دیدار مارسا و سن اندروز توسط داور مسابقه لغو شد. این دیدار تنها مسابقه ای بود که توسط داور نیمه کاره رها شد و سایر بازی های لیگ مالت پس از گذشت ساعتی، از سر گرفته شدند.


با رعایت قوانین مسابقه، بازی در تاریخ بعدی از دقیقه 62 از سر گرفته می شود. مارسا امیدوار خواهد بود که بتواند پیروزی خود در این بازی را حفظ کند، زیرا آنها در حال حاضر در جدول رده بندی دوم هستند و فقط سه امتیاز از صدرنشین دسته اول یعنی تیم پمبروک عقب هستند.

دیدگاه‌ها