کد خبر : 1722174 | 09 آذر 1399 ساعت 17:15 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

چوکای تالش 0 ملوان 2

لیگ یک/ دربی گیلان به کام مازیار و انزلی‌چی‌ها

بعد از شکست دور از انتظار در هفته گذشته، ملوان اینبار در بازی خارج از خانه خود مقابل چوکای تالش به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که فصل جدید را با داعیه دستیابی به امتیاز صعود به لیگ برتر آغاز کرده، افتتاحیه تلخی را مقابل قشقایی شیراز در هفته گذشته پشت سر گذاشت و با تک گلی که در دقیقه پایانی بازی دریافت کرد، با شکست به کار پایان داد.

 

1548427


ملوان این فصل با داعیه دستیابی به سهمیه و حضور در لیگ برتر کار را با مازیار زارع استارت زده و بعد از دستیابی به اولین برد، اکنون با امیدواری بیشتر کار را دنبال می‌کند.

 

 

دو نماینده شکست خورده گیلان در هفته اول، اینبار در استادیوم سردار جنگل برابر یکدیگر قرار گرفتند تا بعد از سال‌ها یکی دیگر از دربی‌های این استان را برگزار کنند. چوکای تالش که در فصل گذشته با فرشاد پیوس بعد از سال‌ها موفق به صعود به لیگ آزادگان شده بود، در این فصل با هادی شکوری و مشکلات بزرگ مالی و مدیریتی کار را دنبال کرده است. آنها که هفته گذشته در تهران و مقابل خیبر شکست یکطرفه‌ای را پشت سر گذاشته بودند، اینبار امیدوار به کسب نتیجه مقابل ملوان بودند اما خیلی زود تسلیم نمایش هجومی حریف شدند.

 

 

1548426

 

شاگردان مازیار زارع از همان دقایق ابتدایی با در اختیار گرفتن بازی در زمین چمن مصنوعی استادیوم سردار جنگل و زیر بارش شدید باران، حریف را به لاک دفاعی بردند و البته خیلی زود به نتیجه دست یافتند. میعاد یزدانی در دقیقه 20 موفق شد اولین گل بازی را به نام انزلی‌چی‌ها کند و در ادامه نیز محمد مهری دیگر مهاجم ملوان بود که گل دوم را به نام این تیم کردند.

 

در نیمه دوم هادی شکوری با تغییراتی که در تیمش داشت به دنبال تغییر نتیجه بود اما شاگردان او علیرغم فشاری که روی دروازه مبین عشایر و دفاع حریف شکل دادند نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند. رضا اعتمادی، مهاجم باتجربه و کارکشته چوکا آخرین حربه حریف برای دستیابی به گل بود که این بازی سابقه دار در جمع چوکایی‌ها نیز علیرغم تلاشی که در دقایق پایانی بازی داشت، با از دست دادن یک موقعیت ایده آل نتوانست دروازه ملوان را باز کند و چوکا دومین شکست خود را متحمل شد و با دریافت 5 گل طی دو بازی و بدون امتیاز به قعر جدول لیگ آزادگان چسبید.

 

1548424

 

چوکای تالش هفته آینده در اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت، دیداری که می‌تواند در صورت ناکامی ادامه دار هادی شکوری باعث شود تغییراتی زودهنگام را در تالش شاهد باشیم. ملوان هم با مازیار زارع و حضور پژمان نوری روی صندلی مدیریتی بعد از دشت اولین سه امتیاز فصل بار دیگر میزبانی خود را خارج از استادیوم خانگی (محرومیت انضباطی) دنبال خواهند کرد و باید دید به جمع مدعیان بازخواهند گشت یا خیر.

 

1548425

دیدگاه‌ها