کد خبر : 1722184 | 09 آذر 1399 ساعت 17:15 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 1 شاهین شهرداری بوشهر 0؛

لیگ‌یک/ اولین سه امتیازی مهاجری در مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ یک مقابل شاهین بوشهر به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته دوم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار شد و مس پذیرای شاگردان فراز کمالوند شد.

 

 

1548421

 


شاگردان محمدرضا مهاجری که تنها به صعود می‌اندیشند، در هفته اول مسابقات گلی دیرهنگام را مقابل تیم گل ریحان البرز دریافت کردند تا نتیجه خوبی در هفته اول کسب نکرده باشند و به همین دلیل هم بود که با انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل شاهین بوشهر وارد زمین شدند و در نیمه اول موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند؛ که البته هیچ کدامشان به تور دروازه ایمان صادقی گلر شاهین بوشهر نرسید.

 

 

1548442

 


با شروع نیمه دوم اما بالاخره پیمان میری مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک که در نیمه اول هم چند بار روی دروازه شاهین خطرساز شده بود، موفق شد، گل اول بازی را برای نارنجی پوشان کرمانی ثبت کند. محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شاهین بوشهر، ارسال دقیقی برای میری داشت و این بازیکن که از قامت بلندی هم ندارد، با یک ضربه سر دروازه شاگردان کمالوند را باز کرد.

 

 

1548422

 


در ادامه بازی باز هم این مس کرمان بود که نمایش بهتری از شاهین بوشهر داشت و پیش از اینکه در دقیقه 87 سجاد بیرانوند شوت رمضانی مهاجم شاهین را دفع کند، چند موقعیت دیگر هم برای مس از دست رفته بود.


آماده سازی شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان دو رویه کاملا متفاوت داشت؛ مهاجری خیلی زود به اردوی مس اضافه شد و تمرینات آماده سازی را  زیر نظر گرفت و حالا تیمش با 4 امتیاز شرایط خوبی در جدول پیدا کرده است؛ در سوی دیگر اما کمالوند که در روزهای انتهایی پیش فصل و پس از حل مشکلات مالی شاهین به این تیم اضافه شد، حالا از دو بازی یک امتیاز کسب کرده و کار سختی در ادامه رقابت‌ها خواهد داشت.

 

1548443

دیدگاه‌ها