کد خبر : 1722197 | 09 آذر 1399 ساعت 17:37 | 45.8K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه به کاپیتان یوونتوس در مورد رونالدو

یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو نتوانست تیم بنوونتو را نیز شکست دهد.

طعنه به کاپیتان یوونتوس در مورد رونالدو


به گزارش "ورزش سه"، آندره پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در دیدار دیشب تیمش مقابل بنوونتو به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود و تصور بر آن بود که پیروزی آسانی در انتظار بیانکونری باشد. اگرچه یوونتوس در نیمه نخست با گل آلوارو موراتا از حریف پیش افتاد، اما در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داده و نتوانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

 

1517815

 

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس در این دیدار به علت مصدومیت غایب بود و از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش بود. اما در جریان بازی صدایی از میکروفون نزدیک رختکن بنوونتو در تلویزیون پخش شد که حاکی از طعنه فردی به بونوچی در مورد وابستگی بیش از حد این تیم به کریستیانو رونالدو بود.

 

این فرد خطاب به بونوچی گفت: "لئوناردو، رونالدو در حال پرواز با هواپیما به اینجاست." البته به نظر می رسد مدافع ایتالیایی یوونتوس واکنشی به این فرد نشان نداده و ترجیح داد پاسخ طعنه او را ندهد. اما به هر حال این نتیجه آنهم برابر بنوونتو نشان می دهد یوونتوس بدون کریستیانو رونالدو کار دشواری دارد و اگر در طول فصل این بازیکن دچار محرومیت یا مصدومیت شود، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار بیانکونری خواهد بود.

دیدگاه‌ها