کد خبر : 1722213 | 09 آذر 1399 ساعت 19:55 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

خشم ستاره های اینتر از شکست مقابل رئال مادرید

شکست برابر رئال مادرید باعث افزایش انگیزه بازیکنان اینتر شده است.

خشم ستاره های اینتر از شکست مقابل رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم لیگ قهرمانان، اینتر در شرایطی پذیرای رئال مادرید بود که با توجه به غیبت بازیکنانی چون کریم بنزما و سرخیو راموس، به نظر می رسید نراتزوری فرصت خوبی برای کسب پیروزی در این دیدار دارد. اما بر خلاف تصور این رئال مادرید بحران زده بود که با دو گل به برتری دست یافته و شرایط خود را برای صعود به دور بعدی بهبود بخشید.

 

1547319

 

این شکست باعث شدت یافتن انتقادات به عملکرد آنتونو کونته و بازیکنان اینتر شد و حتی کوروانورد، گروه متعصب هواداران اینتر با نصب بنری در محل تمرین باشگاه به تهدید بازیکنان این تیم پرداختند. اما به نظر می رسد بازیکنان اینتر بعد از این باخت در رختکن برای ارائه نتایج بهتر هم قسم شده و می خواهند خودشان را ثابت کنند. البته اولین نشانه این تغییر نیز دیروز رخ داد و اینتر با ارائه نمایشی درخشان موفق شد در خانه ساسولو با سه گل به برتری دست یابد.

 

گاتزتا با افشای مکالمات بازیکنان اینتر درون رختکن نوشت: "وقت آن است که سرمان را بالا گرفته و اجازه ندهیم با افکار منفی به سمت عقب سوق پیدا کنیم. وقت آن است که دوباره شروع کنیم. ما باید شکل متحد بوده و باید به هم کمک کنیم چه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم چه نه، ما یک فصل کامل را پیش رو داریم. ما برای کسب پیروزی از روز شنبه باید با تمام توان مبارزه کنیم."

دیدگاه‌ها