کد خبر : 1722234 | 09 آذر 1399 ساعت 19:46 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان و افشای علت شادی بعد از گل عجیب(عکس)

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا امروز مقابل اوساسونا عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

گریزمان و افشای علت شادی بعد از گل عجیب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از نتایج پرنوسان که طی هفته های اخیر در رقابت های لالیگا کسب کرده بود امروز در نوکمپ به مصاف اوساسونا رفت و نهایتاً موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و به راحتی حریف خود را با چهار گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد اوضاع تیم رونالدو کومان در جدول رده بندی تا حدودی بهبود بخشیده شود.

 

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا که طی هفته های اخیر با انتقادات زیادی روبرو شده بود امروز نمایش خوبی از خود ارائه داد و یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. گریزمان در پایان بازی گفت: " پیروزی بسیار مهمی در مسابقه امروز به دست آوردیم. مسیر دشواری پیش روی ما خواهد بود اما تلاش خود را انجام می‌دهیم و تا آخر می جنگیم. به دنبال قهرمانی هستیم اما در عین حال می دانیم که کار آسانی پیش روی ما نخواهد بود."

 

 

1548517

 

1548518

 

 

ستاره فرانسوی بعد از گل فوق العاده ای که امروز به ثمر رساند شادی منحصر به فردی از خود به نمایش گذاشت؛ گریزمان درباره علت این شادی بعد از گل گفت: "امروز صبح و پیش از صبحانه از دخترم پرسیدم که در صورت گل زدن دوست دارد چگونه خوشحالی کنم و او در پاسخ این را از من خواسته بود. در واقع شادی بعد از گل من به خاطر دخترم بود."

دیدگاه‌ها