کد خبر : 1722245 | 09 آذر 1399 ساعت 20:33 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و تمجید ویژه از کلید برد منچستر‌یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی دشوار این تیم مقابل ساوتهمپتون از عملکرد ادینسون کاوانی تمجید کرد.

سولسشر و تمجید ویژه از کلید برد منچستر‌یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در مسابقه ای که ابتدا با دو گل از ساوتهمپتون عقب افتاده بود نهایتاً موفق شد به لطف درخشش خرید جدید خود یعنی ادینسون کاوانی و دو گلی که به ثمر رساند به پیروزی 3-2 دست پیدا کند تا شاگردان اوله گنار سولسشر به سه امتیاز بسیار مهم دست یافته باشند.

 

 

1548528

 

 

سولسشر در پایان بازی درباره سختی پیروزی امروز برابر ساوتهمپتون گفت: " این یکی از چیزهایی است که وقتی شما برنده می‌شوید اهمیت چندانی ندارد. من حتی هنگامی که بازی 2-2 شد هم بسیار به عملکرد بازیکنان افتخار کردم چرا که ما خیلی خوب کار کردیم. این تیم بهتر و بهتر می‌شود و این همان چیزی است که من به دنبالش هستم. از طرفی ما به لحاظ بدنی نیز کاملا آماده هستیم."

 

سولسشر همچنین در تمجید از ادینسون کاوانی گفت: " البته که او تاثیر بسیار خوبی روی تیم دارد. او یک شماره 9 محسوب می شود که می خواهد بین پست ها حرکت کند و من بسیار از او راضی هستم. او در زمین تمرین، در رختکن و زمان وعده های غذایی بسیار دقیق است. او می داند که باید چه وعده های غذایی مصرف کند و اینکه چقدر می خواهد پیشرفت کند. کار او در بازی امروز فوق العاده بود و عالی عمل کرد."

 

 

1548529

 

 

سولسشر همچنین در مورد مصدومیت داوید دخیا و جایگزینی دین هندرسون نیز گفت: " بیایید کمی وضعیت داوید دخیا را بررسی کنیم و امیدوار باشیم که او برای چهارشنبه شب آماده باشد اما من در این مورد مطمئن نیستم. هرچند که دین هم بسیار خوب بازی کرد. او دروازه‌بانی است که به رهبری کردن عادت کرده است و همواره می‌خواهد تیم را سازماندهی کنند."

دیدگاه‌ها