کد خبر : 1722264 | 09 آذر 1399 ساعت 22:36 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر دارم با گزینه جانشین من صحبت کردند؛

هادی شکوری: می روم و اصلا هم مهم نیست

هادی شکوری از سمت سرمربیگری چوکا تالش برکنار شد تا در دومین هفته لیگ یک، دومین برکناری روی نیمکت تیم‌ها صورت پذیرد؛ پیش از شکوری، فرهاد کاظمی از تیم بادران جدا شده بود.

 هادی شکوری: می روم و اصلا هم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه" پس از ثبت دومین شکست متوالی چوکا تالش، تیم تازه لیگ‌یکی شده در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول، مدیران باشگاه چوکا تصمیم به پایان همکاری با هادی شکوری گرفتند؛ شکوری در مصاحبه خود پس از شکست امشب مقابل ملوان، به انتقاد از شرایط تیم پرداخت و گفت: بازیکنان و کادرفنی ما را از هتل بیرون انداختند، منِ مربی باید به کدام درد رسیدگی کنم؟ مشکلات چند بازیکن؟ می‌گویم خیلی حرف‌هاست اما عیبی ندارد من می‌روم و اصلا هم مهم نیست.

 

در میان مصاحبه شکوری مربی دروازه‌بان‌های چوکا و دستیار شکوری گفت حتی گرمکن ورزشی‌ام را هم خودم خریداری کردم و باشگاه به ما نداده است! پول میوه بین دو نیمه را آقای شکوری از جیب خود دادند که من خریدم و به بازیکنان دادیم. هادی شکوری بازیکن ملی بوده اما شما اینطور برای او ارزش می‌گذارید؟ محمدرضا مامانی کاپیتان پرسپولیس بوده، این‌ها بازیکنان کوچکی نبودند و خیلی‌ها در این فوتبال آرزو دارند که شکوری را از نزدیک ببینند.

 

مربی گلرهای چوکا در ادامه انتقادات تند خود گفت: اصلا این بحث‌ها نیست، بحث این است که مدیران باشگاه از ابتدا با آقای شکوری لج بودند، هیچ مشکلی هم ندارد، زمان اثبات می‌کند که هادی شکوری در این فوتبال چه جایگاهی دارد و ما هم تا آخر پشت او هستیم؛ از هواداران تالشی تشکر می‌کنم که به آقای شکوری ارزش گذاشتند و اینکه متاسفم برای این فوتبال که بزرگی را کوچک می‌کنند، مطمئن باشید هیچ کوچکی بزرگ نخواهد شد!

 

 

1548568

 

 

شکوری در ادامه صحبت‌های خود درباره اخراج از سمت سرمربیگری چوکا گفت: بله الان سرپرست تیم به من گفتند، البته پیش از بازی می‌دانستم که با مربی مدنظرشان صحبت کرده‌اند؛ این اتفاق نوبرانه است که من را در هفته دوم برکنار کردند و خیلی زود با گزینه مدنظر خود نیز صحبت کردند. این البته مشکل مدیران نیست بلکه مشکل اینجاست که مربیانی هستند که حاضرند مبلغی را هم پرداخت کنند تا بتوانند مربیگری کنند. من نه در فوتبالم چنین آدمی بودم و نه در مربیگری، من آدم آویزان به کسی نبودم در این فوتبال. لطفا بروید به داد فوتبال گیلان برسید، به داد دل این هواداران برسید.

 

مدافع پیشین استقلال بخش پایانی صحبت‌های جنجالی‌اش پس از پایان دیدار با ملوان می‌گوید: این‌جوری نمی‌شود و این راه پیشرفت نیست، لطفا صورت مسئله را پاک نکنید؛ بروید مسئله را حل کنید. مگر می‌شود هفته دوم، مگر ما چه کار کردیم؟ به من چه دادید و از من چه می‌خواهید؟ چه کاری برای من انجام دادید؟ حالا که اینطور شده بگذارید بگویم که بازیکن من لباس نداشت. به من بازی اول گفتند داخل زمین نرو و بازی نکن، از آقای یاری بپرسید، ایشان هم گفتند نباید بازی کنید. مگر می‌شود، مگر لیگ محلات است؟ پس این مردم و تماشاچیان چه می‌شوند؟ تیم من را دیدید لباس یک‌دست نداریم! گرمکن نداریم آن‌هم در مسابقات لیگ یک.

دیدگاه‌ها