کد خبر : 1722272 | 09 آذر 1399 ساعت 23:29 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: ادعای مورینیو؟ تاتنهام هم شانس قهرمانی دارد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید اگر این تیم شانسی برای قهرمانی داشته باشد، در سمت مقابل تاتنهام نیز می تواند برای این موضوع بجنگد.

لمپارد: ادعای مورینیو؟ تاتنهام هم شانس قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در مهمترین بازی‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود و در حالی که می‌توانست با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود کند، با تساوی بدون گل متوقف شد تا با 19 امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در پایان بازی گفت: " فکر می کنم که بیشتر بازی در اختیار ما بود. هنگامی که تیمی مثل تاتنهام تا این میزان از عقب دفاع می‌کند، شکستن خطوط تدافعی آنها کار بسیار سختی محسوب می شود. ما باید طوری عمل می‌کردیم که روی ضدحملات آسیب نبینیم و به عقیده من در این زمینه عالی بودیم.

 

 

1548576

 

 

مشخص بود وقتی که تاتنهام این گونه بازی می‌کند پس روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده است. ما به دنبال کنترل کردن بازی بودیم و شاید در بعضی بخش‌ها می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. به دنبال پیروزی در مسابقه امشب بودیم اما در قسمت هجومی خوب عمل نکردیم."

 

لمپارد در ادامه گفت: " ما به دنبال پیروزی در بازی امشب بود چرا که فکر می‌کنیم کاملاً استحقاق آن را داشتیم. از وضعیت حال حاضر خود خوشحال و راضی هستیم و فکر نمی کنم که اوضاع بدی داشته باشیم."

 

 

1548577

 

 

ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با چلسی اعلام کرد که تاتنهام در کورس قهرمانی قرار ندارند. لمپارد در واکنش به این موضوع گفت: " آنها در بالای جدول قرار دارند و اگر ما برای قهرمان شدن شانس داشته باشیم، طبیعتاً تاتنهام نیز از این شانس برخوردار است. آنها از نفرات قدرتمندی بهره می‌برند بنابراین رقابت وجود دارد."

دیدگاه‌ها