کد خبر : 1722282 | 10 آذر 1399 ساعت 00:55 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

شکست خانگی آرسنال مقابل وولوز

آرسنال در دیداری خانگی مقابل وولوز با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست خانگی آرسنال مقابل وولوز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که در دو دیدار قبلی شان در لیگ برتر مقابل استون ویلا و لیدز نیز موفق به کسب پیروزی نشده بودند، در دیدار امشب برابر وولوز نیز شکست خوردند و به رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر سقوط کردند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میهمان هم پیش کشید و حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه میزبان داشت تا اینکه در دقیقه 27 به گل اول بازی رسیدند. ابتدا این ترائوره بود که با یک ارسال، دندونکر را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد ولی توپ برگشتی به پدرو نتو رسید و او هم از غفلت مدافعان آرسنال استفاده کرد و با یک شوت نه چندان محکم کار را تمام کرد.

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود و آرسنالی ها در دقیقه 30 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که ویلیان با یک ارسال بلند، گابریل را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه سر مدافع پیش تاخته توپچی ها دور از دستان روی پاتریسیو به گوشه دروازه وولوز رفت.

در ادامه باز هم این آرسنالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این وولوز بود که در دقیقه 42 به گل دوم رسید. روی یک ضدمحله بود که ابتدا پدرو نتو با یک ضربه محکم، برند لنو را مجبور به واکنش کرد و این پودنسه بود که توپ برگشتی را تبدیل به گل دوم وولوز کرد.

 

1548601

 

حملات دو تیم در دقایق باقی مانده نیمه اول ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 2-1 وولوز به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و کمتر موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 73، روی اشتباه روی پاتریسیو، این پی‌یر امریک اوبامیانگ بود که می توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ستاره گابنی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

1548603

 

در دقایق پایانی حملات آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 82، روی پاس هکتور بیرین، اوبامیانگ بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه وولوز پیدا نکرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق باقی مانده ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود وولوز به پایان رسید.

دیدگاه‌ها