کد خبر : 1722293 | 10 آذر 1399 ساعت 08:42 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

مشکل گلزنی پرسپولیس حاد است؟

پرسپولیس در این سه بازی فقط یک گل بثمر رسانده و آن هم از روی نقطه پنالتی و همین موضوع کمی هواداران این تیم را نگران کرده ، بخصوص برای فینال آسیا که پهلوان و امیری هم محروم هستند.

مشکل گلزنی پرسپولیس حاد است؟

به گزارش ورزش سه ، استفاده از کلماتی مثل بحران در شرایطی است که پرسپولیس دو فصل پیش در لیگ هجدهم در سه بازی اول ۴ گل زده و ۷ امتیاز گرفته است.(پدیده ۰ - ۱ پرسپولیس / پرسپولیس ۳ - ۰ فولاد / استقلال خوزستان ۰ - ۰ پرسپولیس).


جالب اینکه این تیم درلیگ نوزدهم در سه بازی ابتدایی، ۲ گل زده و ۶ امتیاز گرفته(پرسپولیس ۱ - ۰ پارس جم/ تراکتور ۱ - ۰ پرسپولیس/ پرسپولیس ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان).


آنها در لیگ بیستم در سه بازی نخست، ۱ گل زده و صاحب  ۵ امتیاز شده‌اند . (سایپا ۰ - ۰ پرسپولیس/ پرسپولیس ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان/  نفت مسجد سلیمان ۰ - ۰ پرسپولیس).

 

 

در مقایسه آماریِ سه فصل اخیر این تیم، درمیابیم  که اوضاع پرسپولیس در حال حاضر خیلی هم بد نیست.تعداد گل زده و امتیاز این فصل با دو فصل قبلی تفاوت فاحشی ندارد و در واقع خیلی جایِ نگرانی برای هواداران این تیم نیست.

 

نکته دیگر این است که در دو فصل از سه فصل اخیر، پرسپولیس در سه دیدار نخست خود، هیچ گلی دریافت نکرده که نشان از قدرت دفاعیِ این تیم و دلیل اصلیِ قهرمانی های اخیر سرخپوشان است.

 

با توجه به جدایی علیپور و ترابی که بار اصلی خط حمله پرسپولیس در فصل قبل، روی دوش آنها بود و همچنین محرومیت آل کثیر با توجه به درخشش در آسیا، باید به کادر فنی پرسپولیس کمی زمان داد تا بتوانند مهره های جایگزین را پیدا و تاکتیک تیم را بر اساس مهاجمان جدید طراحی کنند.

مقداد معماریان

دیدگاه‌ها