کد خبر : 1722294 | 10 آذر 1399 ساعت 08:47 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر؛ مهمان ناخوانده لیگ بیستم

اگر شاگردان قلعه نویی بتوانند روند هفته های گذشته خود را ادامه دهند، به نظر می رسد آنها هفته چهارم را نیز به عنوان صدرنشین تمام کنند.

گل گهر؛ مهمان ناخوانده لیگ بیستم

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیستم با درخشش پدیده این دوره از رقابت ها آغاز شد. گل گهر به لطف درخشش گادوین منشا مهاجم نیجریه ای خود در صدر جدول ایستاده و قصد ندارد جایگاهش را به کسی تعارف بزند.


شاید بتوان گل گهر را مهمان ناخوانده لیگ بیستم نامید. تیم امیر قلعه نویی در دو دیدار ابتدایی خود در لیگ برنده شد و در برابر فولاد به نتیجه تساوی رسید. ممکن است در نگاه اول تصور کنید جدول لیگ برتر ایران غلط است ولی به هیچ وجه اشتباهی در رده بندی تیم ها رخ نداده و آنها در صدر جدول قرار دارند.


 سیرجانی ها که این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند، یکی از تیم های پرمهره لیگ هستند. شاید خیلی ها معتقد باشند که گل گهر نیز به سرنوشت ده ها تیم دیگری دچار می شود که در هفته های ابتدایی لیگ صدرنشین بودند و عاقبت به خیر نشدند.


ولی به نظر می رسد این بار داستان فرق کند. آنها پرافتخارترین سرمربی ایران را بر روی نیمکت دارند. مردی با سالها تجربه و با اسکوادی قدرتمند. شاید گل گهر آن پدیده لیگ بیستم باشد. آنها هر هفته به مصاف تیمی می روند که هفته قبلش یک دیدار سخت و فرسایشی با استقلال برگزار کرده است. 


این می تواند به آن نقطه قوت تیم ژنرال تبدیل شود تا از خستگی رقیبانش استفاده کند و تیر خلاص را بر پیکر حریفش بزند. آبی های سیرجان امروز مهمان   ماشین سازی خواهند بود و شاید صدرنشینی شان را تثبیت کنند و نشان دهند حالا حالاها قصد ندارند در این جاده رقابتی و طولانی کنار بزنند.


شاگردان قلعه نویی  به تبریز سفر کرده اند  تا  برابر ماشین سازی صف آرایی کنند. این دیدار از ساعت 16:30 برگزار می شود.

دیدگاه‌ها