کد خبر : 1722306 | 10 آذر 1399 ساعت 10:06 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد های سهراب ره به جایی نبرد (عکس)

در دومین هفته از لیگ یک تیم مدعی خوشه طلایی در برابر تیم استقلال خوزستان تن به شکست دو بر یک داد تا شروع نا امید کننده ای در این فصل از بازی ها داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی که در هفته اول بازی ها در دیار حافظیه با فجر سپاسی مساوی کرده بود در هفته دوم به دنبال پیروزی در برابر استقلال خوزستان بود تا 4 امتیازی شود اما این دو ئل در نهایت به سود استقلال خوزستان تمام شد. سهراب بعد ازتجربه ناموفقی که در شهر خودرو داشت در این بازی برای پیروزی خوشه طلایی در کنار زمین بی تاب و پر انرژی نشان داد اما تیمش در اجرای خواسته های تاکتیکی ناموفق بود و در نهایت دو بر یک بازنده شد. 

 

فریادهای سهراب در کنار زمین ره به جایی نبرد. هر چند که باید به او فرصت داد به این خاطر که خوشه طلایی به خاطر بازی های خوب در فصل گذشته بسیاری از بازیکنانش را از دست داده و بیشتر نفراتی که اکنون در ترکیب تیم به میدان می روند بازیکنان جدید هستند و برای رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نیاز به زمان دارند. از همه مهمتر دو هفته اصلا زمان مناسبی برای ارزیابی یک تیم و یک مربی نیست و جدول لیگ یک از هفته ششم و هفتم شکل واقعی به خود می گیرد. 

 

1548646

 

البته که تنش های ایجاد شده کنار خط از سوی مربی نمی تواند دستاوردی برای تیم داشته باشد و این فوتبال درون زمین است که منجر به برتری می شود؛ سهراب که جز نسل مربیان جوان فوتبال کشور بحساب می آید و در ابتدای راه است با حفظ آرامش و با ایده هایی که می دهد قادر به تغییر وضعیت تیمش خواهد بود. همان طور که در هفته های پایانی لیگ برتر فصل گذشته شاهد این بودیم که شهر خودرو با هدایت این مربی ارایه گر بازی خوبی در برابر حریفان بود. متاسفانه فوتبال به خصوص در تیم هایی که شخصی هستند تحت تاثیر نتیجه است و همین موجب شده تا مربیان جوان ما تحت فشار باشند و در کنار زمین آرامش لازم را برای هدایت تیم نداشته باشند.

 

1548648

دیدگاه‌ها