کد خبر : 1722312 | 10 آذر 1399 ساعت 10:30 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

لورنزو اینسینیه

انگیزه پیروزی بزرگ ناپولی، مرگ مارادونا بود

لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی می‌گوید مرگ دیگو مارادونا انگیزه مضاعفی برای ناپولی بوده و در پیروزی درخشان 4-0 مقابل آ اس رم نقش داشته است.

انگیزه پیروزی بزرگ ناپولی، مرگ مارادونا بود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب موفق شد حریفش آ اس رم را با نتیجه درخشان 4-0 شکست دهد. لورنزو اینسینیه کاپیتان ناپولی که گل اول این تیم را وارد دروازه رم کرد و با بوسیدن پیراهن ناپولی که برای ادای احترام به مارادونا به شکل پیراهن دوران حضور او بود نشان داد که برای اسطوره این باشگاه چه ارزشی قائل است، در پایان بازی گفت ناپولی به خاطر درگذشت مارادونا در این بازی انگیزه ای بیشتر از همیشه داشته است.

 

1548611

 

ناپولی که بعد از مرگ مارادونا اولین بازی اش را روز سه شنبه در لیگ اروپا مقابل ریه‌کا انجام داده بود دیشب برای اولین بار بعد از مرگ اسطوره اش در سری آ به مصاف رم رفت. این بازی در ورزشگاه سن پائولو که به زودی به ورزشگاه مارادونا تغییر نام خواهد داد برای بازیکنان ناپولی اهمیت احساسی زیادی داشت.

 

اینسینیه در پایان بازی گفت: " فضای خاص بازی امروز برای ما انگیزه مضاعفی ایجاد کرده بود. ما می‌خواستیم به اسطوره‌مان ادای احترام کنیم".

 

1548612

 

کاپیتان ناپولی در ادامه گفت: " از دست دادن اسطوره بزرگی مثل مارادونا دردناک است. ما امشب بیش از هر زمان دیگری می‌خواستیم یک بازی عالی انجام بدهیم و این کار را برای مارادونا انجام دادیم. این پیروزی تقدیم به کل شهر ناپل که به خاطر از دست دادن مارادونا سوگوار است".

 

 

دیدگاه‌ها