کد خبر : 1722337 | 10 آذر 1399 ساعت 12:34 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد علت غیبت آنتونی مارسیال در فهرست دیروز این تیم مقابل ساوتهمپتون بیماری ناگهانی و شبانه او بوده است.

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت و در یک بازی دراماتیک موفق شد شکست 2-0 را با پیروزی 3-2 عوض کرده و سه امتیاز بدست بیاورد. اما یکی از اتفاقات عجیب این بازی خط خوردن نام آنتونی مارسیال از فهرست یونایتد در آستانه شروع بازی و عدم حضور او روی نیمکت بود.

 

1548716

 

درحالیکه هواداران یونایتد کنجکاو علت خط خوردن مارسیال و عدم حضور او روی نیمکت بودند سولسشر در پایان بازی گفت ستاره فرانسوی تیمش دیشب در هتل منچستریونایتد ناگهان دچار بیماری شده و در نتیجه نمی توانسته تیمش را همراهی کند.

 

مارسیال در هفته های اخیر با انتقاداتی از سوی هواداران یونایتد مواجه بوده چرا که او از شروع فصل جدید گلی به ثمر نرسانده و تا این لحظه تنها یک پاس گل به نامش ثبت شده است.

 

1548717

 

سولسشر در گفتگو با وبسایت منچستریونایتد به نگرانی ها درباره غیبت ناگهانی مارسیال واکنش نشان داد و گفت: " آنتونی دیشب ناگهان بیمار و مجبور شد خودش تنهایی در هتل بماند. پسر بیچاره. دلیل بازی نکردن مارسیال در بازی امروز همین بود".

 

 

دیدگاه‌ها