کد خبر : 1722352 | 10 آذر 1399 ساعت 13:45 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آب پاکی خدیرا روی دست آنچلوتی: ژانویه نمی‌آیم

سامی خدیرا ستاره یوونتوس با اعلام اینکه جدایی‌اش از یووه در ماه ژانویه غیرممکن است ضربه سختی به تلاشهای اورتون برای جذب او وارد کرد.

آب پاکی خدیرا روی دست آنچلوتی: ژانویه نمی‌آیم

به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا ستاره آلمانی و هافبک 33ساله یوونتوس با اینکه در فصل جاری تا کنون در هیچ بازی‌ای برای یووه به میدان نرفته اعلام کرد جدایی اش از بیانکونری در ماه ژانویه غیرممکن است. این خبر بسیار بدی برای اورتون است که مدتی است به درخواست آنچلوتی برای جذب خدیرا تلاش می‌کند.

 

1548763

 

از زمان روی کار آمدن پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس خدیرا بیش از پیش با بی‌مهری مواجه شده و در فصل جاری تا اینجا حتی یک دقیقه هم پیراهن بیانکونری را به تن نکرده. پیرلو خریدهای جدید تیمش آرتور ملو، آرون رمزی، آدریان رابیو و رودریگو بنتانکور را به او ترجیح داده است.

 

با اینکه گفته می‌شود تاتنهام و اورتون به درخواست سرمربی‌های خود مورینیو و آنچلوتی به دنبال جذب خدیرا هستند اما در هفته‌های اخیر مشخص شد که اورتون تلاش بیشتری برای به خدمت گرفتن این هافبک کارکشته آلمانی دارد. آنچلوتی در زمان هدایت رئال مادرید با خدیرا کار کرده بود و علاقه زیادی به او دارد.

 

1548766

 

اما خدیرا در گفتگو با تلویزیون آلمانی زد دی اف آب پاکی را روی دست اورتون و آنچلوتی ریخت و گفت: " من وقتی اینجا را ترک می کنم می خواهم هواداران یووه من را به عنوان یک بازیکن بزرگ به یاد بیاورند. وضعیت فعلی من به خاطر حضور آندره‌آ پیرلو نیست و من از این بابت عصبانی نیستم. من نوع فوتبالی که او دوست دارد تیمش بازی کند، می فهمم. اما خروج من از یوونتوس در ماه ژانویه اتفاق نخواهد افتاد. من تا تابستان 2021 به قراردادم پایبند خواهم بود".

 

 

دیدگاه‌ها