کد خبر : 1712364 | 16 مهر 1399 ساعت 11:01 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

خدیرا در مسیر مانژوکیچ؛ خداحافظی سامی با تورین؟

نام سامی خدیرا در فهرست اعلامی نفرات یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا به چشم نمی خورد تا مشخص شود او تا چه اندازه اهمیت خود را برای بیانکونری از دست داده است.

خدیرا در مسیر مانژوکیچ؛ خداحافظی سامی با تورین؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه یوونتوس فهرست 23نفره بازیکنان خود برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را اعلام کرد مشخص شد در این فهرست اثری از نام سامی خدیرا هافبک کهنه‌کار آلمانی دیده نمی شود.

 

1534068

 

این تصمیم که توسط آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید یووه اتخاذ شد عملاً به این معنی است که خدیرا دیگر در برنامه‌های او جایی ندارد. خدیرا در دو بازی ای که یوونتوس در شروع فصل جدید سری آ انجام داده هم حضور نداشت.

 

خدیرا وارد آخرین سال قرارداد خود با یوونتوس شده و باشگاه تمایل زیادی داشت که با او به توافقی دوطرفه برسد و بتواند قراردادش را فسخ کند. اما مذاکرات دو طرفه تا این لحظه به نتیجه دلخواه طرفین نرسید. سامی خدیرا در دوازده ماه گذشته نزدیک به 6 میلیون یورو دستمزد دریافت کرد و این مهمترین دلیلی است که یووه تمایل دارد هر چه زودتر به قرارداد او خاتمه دهد.

 

1534067

 

ماریو مانژوکیچ تابستان گذشته و با ورود ماتوریتزیو ساری به یوونتوس وضعیتی مشابه شرایط فعلی خدیرا را تجربه کرد. او اما در نهایت در ماه دسامبر با باشگاه به توافق رسید و با فسخ قراردادش به قطر رفت و به الدحیل پیوست.

 

خدیرا در تابستان 2015 به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست. ستاره آلمانی پیش از آن پنج فصل بسیار موفق را در رئال مادرید سپری کرد و با غول اسپانیایی دو بار فاتح لالیگا و یک بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها