کد خبر : 1722356 | 10 آذر 1399 ساعت 14:03 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بادران – خیبر؛ نبرد تاکتیکی ها در لیگ یک (عکس)

اینطور نیست که در لیگ یک همه تیم ها به دنبال ارایه بازی دفاع - ضد حمله و یا به اصطلاح بازی فشرده باشند و روی اتفاق یا ضربه ایستگاهی به گل برسند.

به گزارش "ورزش سه"، برخی تیم ها انصافا در لیگ یک به دنبال ارایه بازی زیبا و رسیدن به سه امتیاز مسابقه روی کارهای تاکتیکی هستند. از جمله این تیم ها بادران با هدایت محسن عاشوری و خیبر با هدایت امید رضا روانخواه است. دو مربی از جنس قرمز و آبی.

 

این بازی از سوی هر دو تیم تلاش می شد که زیبا دنبال شود و از جمله بازی هایی بود که موقعیت های زیادی داشت. گل زودهنگام بادران که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید خیلی زود منجر به عقب نشینی این تیم شد و موقعیت هایی بود که برای جبران گل خورده نصیب خیبر شد اما نتوانست از آن بهره ببرد و در نهایت بازی به سود بادران خاتمه یافت. البته یکی از دلایلی که منجر به ایجاد موقعیت از سوی تیم خیبر خرم آباد شد تلاش بادران برای اداره بازی با فوتبال روی زمین بود در غیر اینصورت بازی دفاعی بادران نمی توانست به تیم خیبر اجازه ایجاد موقعیت بدهد.

 

محسن عاشوری فصل گذشته در تیم خوشه طلایی هم نشان داد فوتبال روی زمین و با برنامه را دوست دارد و پیش تر گفته بود دوست دارد تیمش به فوتبال اضافه کند و در نهایت شاگردانش به گونه ای فوتبال کنند که از بازی لذت ببرند. امید رضا روانخواه هم بعد از بازی گفته است در فوتبال هر هفته او و تیمش چیزهای تازه ای یاد می گیرند و فوتبال هر هفته به آنها اجازه جبران را می دهد.

 

بادران و خیبر به طور حتم جز تیم هایی هستند که می توانند این فصل حرف هایی برای گفتن داشته باشند. کار برای این دو تیم و دیگر مدعیان سخت است به این خاطر که رقابت در لیگ یک سخت و فشرده است و در نهایت از 18 تیمی که در بازی ها حضور دارند تنها قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود می کنند. فصل گذشته مس کرمان تنها با اختلاف یک گل از صعود باز ماند.

 

 

1548806

 

1548807

 

1548808

دیدگاه‌ها