کد خبر : 1722382 | 10 آذر 1399 ساعت 15:45 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

جانفزا و اولین دبل فصل برای صدرنشینی

استقلال خوزستان موفق شد تا در اراک برابر خوشه طلایی ساوه به پیروزی برسد و صدرنشین شود.

به گزارش ورزش سه، فرشاد جانفزا مهاجم اهل میداوود که با فولادنوین سابقه قهرمانی در لیگ یک و با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، زننده دو گل روز گذشته تیمش بود تا اولین دبل فصل لیگ یک به نام وی ثبت شود.


این مهاجم که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو می‌بندد امیدوار است تا دوباره با استقلال خوزستان بتواند به لیگ برتر صعود کند و در این راه عصای دست امیر خلیفه اصل سرمربی جوان و بومی آبی‌ها شود. جانفزا روز گذشته یک بار با شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه و مرتبه دیگر سانتر هم تیمی خود در ضدحمله را به صورت والی تبدیل به گل کرد تا در این نبرد سخت، آبی‌های خوزستان برنده باشند و با دو برد متوالی به صدر برسند. او پس از گل‌های خود به سمت نیمکت تیمش رفت و در آغوش امیر خلیفه اصل سرمربی این تیم آرام گرفت.

 

پیش از شروع بازی بازیکنان استقلال خوزستان به سمت نیمکت تیم خوشه طلایی و سهراب بختیاری زاده رفتند و از او رخصت گرفتند. همچنین امیر خلیفه اصل سرمربی کنونی تیم آبی‌پوش اهواز و بهمن روشنایی سرپرست باتجربه این تیم پیش از بازی برخورد گرمی با بختیاری زاده داشتند.

 

میثم دورقی هافبک فصل قبل شاهین بوشهر نیز که به خوشه طلایی پیوسته، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

 

1548802

 

1548803

 

عکس: خبرگزاری برنا

 

دیدگاه‌ها