کد خبر : 1722398 | 10 آذر 1399 ساعت 16:16 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی یک- هوادار یک

لیگ یک/ بدشانسی عنایتی در کسب دومین سه امتیاز

تیم فوتبال هوادار در بازی ای که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت برابر استقلال ملاثانی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

لیگ یک/ بدشانسی عنایتی در کسب دومین سه امتیاز

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های هوادار برابر استقلال ملاثانی در هفته دوم لیگ یک با یک روز تاخیر در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، دو تیمی که از بازی هفته اول شان به ترتیب 3 و یک امتیاز داشتند.مطابق پیش بینی ها این هوادار بود که کار را بهتر از استقلال ملاثانی شروع کرد و این تیم در نیمه اول دو موقعیت ایده آل برای گلزنی بدست آورد که ضربات حمید کاظمی با درخشش کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی دفع شد.


در نیمه دوم اما هوادار برخلاف جریان بازی غافلگیر شد و اشتباه بازیکنان این تیم در خط دفاع باعث شد یک پنالتی نصیب استقلال ملاثانی تبدیل شود، پنالتی که باعث شد آبی های خوزستانی به گل اول دست پیدا کنند. اما بعد از این گل بازهم حملات دامنه دار هوادار ادامه داشت و این تیم دو موقعیت عالی گلزنی دیگر بدست آورد که یکی را میلاد پاک پرور از روی خط دروازه بیرون کشید و یکی دیگر ضربه سر جواد محمدی بود که به تیر دروازه برخورد کرد. اما در دقیقه 88 بازی داور خطای پنالتی به نفع هوادار اعلام کرد که حمید کاظمی آن را وارد دروازه استقلال کرد تا شاگردان رضا عنایتی با یک امتیاز از ورزشگاه تختی آبادان خارج شوند.

 

 

هوادار با این تساوی با 4 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و استقلال ملاثانی هم با این تک امتیاز 2 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی جا خوش کرد.

دیدگاه‌ها