کد خبر : 1722424 | 10 آذر 1399 ساعت 17:27 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: نویر و لواندوفسکی استراحت می کنند

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد به چند بازیکن اصلی خود مقابل اتلتیکومادرید استراحت می دهد.

هانسی فلیک: نویر و لواندوفسکی استراحت می کنند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با کسب چهار پیروزی در چهار دیدار ابتدایی خود صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را مسجل ساخته و مسابقه فردا شب این تیم در مادرید مقابل اتلتیکو تشریفاتی خواهد بود. هانسی فلیک در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و این مسابقه را فرصت خوبی برای بازیکنان کم تجربه بایرن مونیخ قلمداد کرد.

 

دیدار مقابل اتلتیکومادرید: "همه منتظر و مشتاق بازی در این استادیوم جدید هستند. من فقط ورزشگاه قدیمی اتلتیکو را می شناسم و هنوز این استادیوم جدید را ندیده ام. بازی با اتلتیکو به خصوص برای بازیکنان جوان یک تجربه فوق العاده است. آنها باید از این تجربه لذت برده و با تمام وجود در میدان حاضر شوند."

 

1546677

 

شرایط نیکلاس سوله نگاه کنید: "هنوز یک روز تا شروع بازی مانده، ما امروز یک جلسه تمرینی کوتاه داشتیم و در تمرینات چیز زیادی مشخص نبود. فردا شرایط را بررسی کرده و سپس تصمیم می گیریم چه کسی بازی کند. شانس نیکلاس سوله برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بایرن مونیخ نیست."

 

احتمال استراحت دادن به بازیکنان اصلی: "رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر، لئون گورتزکا و کوئنتین تولیسو در مونیخ می مانند و آنها استراحت خواهند کرد. کوکو مصدوم شده، اما آسیب دیدگی او جدی نیست و ممکن است در دیدار آخر این هفته برابر لایپزیش در ترکیب حضور داشته باشد. اما دیگر بازیکنان با ما به مادرید سفر خواهند کرد.

 

شما فقط باید شرایط بایرن در پست های مختلف را مرور کرده و متوجه شوید که شرایط در پست شماره شش خوب نیست. ما فردا تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی در این پست بازی خواهد کرد. آنجلو استیلر و ماکسیمیلیان زایزر هر دو در لیست ما حضور خواهند داشت."

دیدگاه‌ها