کد خبر : 1722446 | 10 آذر 1399 ساعت 18:35 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

خطر از سر مهاجم ولوز گذشت

به نظر می رسد اوضاع برای رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون رو به بهبود است.

به گزارش "ورزش سه"، رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون پس از درگیری با داوید لوئیز، مدافع آرسنال در جریان بازی دیشب دو تیم در لیگ برتر، دچار شکستگی جمجمه شده و همان دیشب و در لندن تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در صحنه درگیری و بعد از ارسال کرنر از سمت راست بود که مهاجم ولوز با داوید لوییز درگیر شده و رائول خیمنز دچار مصدویت شدیدی از ناحیه سر شد. در نهایت کادر پزشکی او را با ماسک اکسیژن از زمین خارج کرده و به بیمارستان منتقل کرد.

 

1548902

 

حالا باشگاه ولورهمپتون با انتشار بیانیه ای در مورد آخرین وضعیت رائول خیمنز گفت: "رائول بعد از جراحی شب گذشته که در بیمارستان لندن انجام شده، در شرایطی مساعد و پایدار قرار دارد. او اخیرا با همسرش دانیلا ملاقات کرده و اکنون در حال استراحت است. رائول خیمنز به زودی روند بهبودی خود را شروع کرده و برای چند روز تحت نظر خواهد ماند."

 

این در حالیست که شدت آسیب دیدگی و شرایط رائول خیمنز در ابتدا به شکلی بود که به نظر می رسید اتفاق بدی برای او رخ داده و بسیاری نگران سلامتی این بازیکن بودند. اما به نظر خطر از سر رائول خیمنز رد شده و احتمالا او تا چندی دیگر قادر به همراهی گرگ ها نیز خواهد بود.

 

1548904

دیدگاه‌ها