کد خبر : 1722450 | 10 آذر 1399 ساعت 18:59 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادرسون: بهترین پنالتی زن سیتی هستم

ادرسون، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی خود را بهترین پنالتی زن تیمش توصیف کرد.

ادرسون: بهترین پنالتی زن سیتی هستم

به گزارش "ورزش سه"، سیتزن ها فردا شب برای قطعی کردن صدرنشینی خود در پرتغال باید در مقابل پورتو به پیروزی دست یابند. ادرسون، دروازه بان برزیلی و باکیفیت منچسترسیتی در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه حضور یافته و مدعی شد در گذشته ضربه ایستگاهی نیز می زده، اما همچنان تمرین پنالتی زدن را فراموش نکرده است.

 

ادرسون گفت: "احساس می کنم از زمان ورودم به این باشگاه و خصوصا با تمرین کردن زیر نظر گواردیولا پیشرفت زیادی کرده ام. او خواهان ارائه بهترین کیفیت از بازیکنانش است و سبک کاری من روی تیم تاثیر می گذارد.

 

1484242

 

وقتی تحت فشار هستیم من به دنبال بازیسازی هستم. اگر مرتکب خطایی شوید می تواند به یک گل منجر شود، اما من برای انواع سناریوها آماده هستم. وقتی اشتباهی رخ دهد باید از نظر ذهنی قوی بوده و بدانید که چگونه باید با آن کنار بیایید.

 

من برای نواختن ضربات آزاد زیاد تمرین نمی کنم، اما برای پنالتی زدن خیلی کار می کنم. وقتی در برزیل بازی می کردم ضربه ایستگاهی هم می زدم، اما این مربوط به گذشته است. من بهترین پنالتی زن سیتی هستم، اما هنوز برای زدن پنالتی انتخاب نشده ام. مهمترین چیز این است که ما به گل رسیده و پیروز شویم."

 

مصدومیت رائول خیمنز در بازی ولوز برابر آرسنال: "من داشتم بازی را تماشا می کردم و خیلی نگران شدم. من با رائول خیمنز در بنفیکا همبازی بودم، این درگیری تصادفی اما بسیار دشوار بود. تمام نگرانی ها و مراقبت های حال حاضر بسیار مهم است. این قسمت از بدن بسیار شکننده بوده و نیاز به توجه ویژه ای دارد.

 

1403772

 

وقتی ضربه ای به سر وارد شود، بازیکن باید تعویض شود، زیرا ممکن است بخاطر گرم بودن احساس مساعدی داشته، اما بعد از بازی عواقب آن را احساس کند. این چیزی است که ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم و این برخوردها اتفاقی است. این ضربه عمدی نبود و آنها فقط برای گرفتن توپ پریدند، اما ما از خطرات آسیب دیدگی باخبریم. امیدوارم رائول سریع بهبود یافته و هر چه زودتر به میادین بازگردد."

دیدگاه‌ها