کد خبر : 1722456 | 10 آذر 1399 ساعت 19:13 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

آندره رانوکیا: اینتر هنوز در کورس صعود است

آندره رانوکیا معتقد است که اینتر همچنان می تواند به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

آندره رانوکیا: اینتر هنوز در کورس صعود است

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فردا در دیداری مهم در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونشن گلادباخ می رود. شاگردان آنتونیو کونته باید در این دیدار به پیروزی برسند تا امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعدی زنده نگه دارند و رانوکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار به همین موضوع اشاره داشته است.

 

آندره رانوکیا گفت: "فردا ما با روحیه گروهی و میل شدید به پیروزی مانند آخرین بازی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهیم رفت. می دانیم که با یک تیم قدرتمند و بازیکنان بزرگ روبرو هستیم، اما هدف ما پیروزی است و این تنها نتیجه ای است که می توانیم بگیریم. علیرغم هزاران مشکل هنوز در کورس صعود به مرحله بعدی هستیم.

 

1548921

 

هنوز هم فکر می کنیم که باید از پس این دشواری برآییم و این باید هدف ما در دو بازی بعدی باشد. ما در سری A در بالای جدول هستیم و گرچه در برخی از بازی ها اشتباهاتی انجام دادیم، اما آنجا حضور داریم. پیروزی مقابل ساسولو باید اعتماد به نفس ما را برای بازی فردا افزایش دهد."

 

انتقادات از اشرف حکیمی: "در اینتر همیشه سعی بر دیدن جنبه های منفی است، حتی وقتی اوضاع خوب پیش می رود. وقتی همه چیز بد پیش می رود، به نظر می رسد چیزی هدر رفته و اشتباهی انجام شده است. همه چیز باید منطقی و به روش درست بررسی شود. ما برای رسیدن به اهداف خود در حال رقابت بوده و تازه در ابتدای فصل هستیم. گرچه شما به حکیمی حمله می کنید، اما او از لیگ دیگری آمده و باید با شرایط جدید تطبیق یابد."

دیدگاه‌ها