کد خبر : 1722462 | 10 آذر 1399 ساعت 19:37 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاوی مارتینز: اتلتیکو برای صعود مبارزه می کند

خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ فعلا به جدایی از این تیم فکر نمی کند.

خاوی مارتینز: اتلتیکو برای صعود مبارزه می کند


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که صعود و صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی ساخته، فردا در دیداری تشریفاتی اما دشوار در مادرید مهمان اتلتیکو خواهد بود. خاوی مارتینز در نشست خبری قبل از این دیدار در کنار هانسی فلیک حضور یافته و بازی کردن در مادرید و خانه اتلتیکو را افتخارآمیز توصیف کرد.

 

خاوی مارتینز در مورد آینده خود گفت: "من در گذشته نیز گفته ام که حالا ​​زمان آن نیست که در مورد ژوئن سال 2021 صحبت کنم. من اینجا سالهای خوبی را سپری کردم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من دوست دارم قبل از پایان دوران ورزشی ام چیز جدیدی را امتحان کنم و در حال حاضر هیچ اولویتی ندارم.

 

1548926

 

من در تابستان به جدایی از بایرن مونیخ فکر کردم. اگر پیشنهادی به سود من و باشگاه بود از بایرن جدا می شدم، اما ما در نهایت تصمیم گرفتیم که من در رحنکن بمانم. من با هانسی فلیک صحبت کردم و او به من اعتماد دارد. من بخشی از تیم بوده و اینجا خیلی راحت هستم."

 

بازی فردا مقابل اتلتیکومادرید: "سفر به اسپانیا همیشه برایم ویژه است. من هرگز در ورزشگاه جدید مقابل اتلتیکو بازی نکرده ام، اما متاسفانه این دیدار بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. طرفداران اتلتیکومادرید همیشه صدای بلند دارند. این یک مسابقه فوق العاده خواهد بود و بازی کردن در مادرید باعث افتخار است. دیدار دشواری داریم و اتلتیکومادرید برای صعود مبارزه خواهد کرد."

دیدگاه‌ها