کد خبر : 1722509 | 10 آذر 1399 ساعت 21:50 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت لوئیس سوارز مقابل بایرن مونیخ قطعی شد؟

آخرین تست کرونا لوئیس سوارز همچنان مثبت بوده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او دیدار حساس فرداشب مقابل بایرن مونیخ را از دست خواهد داد.

غیبت لوئیس سوارز مقابل بایرن مونیخ قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و هنگامی که لوئیس سوارز برای بازی های مقدماتی جام جهانی در اردوی تیم ملی اروگوئه حضور داشت، با تست مثبت کرونا رو به رو شد و به مادرید بازگشت تا دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

مهاجم اروگوئه ای چند بازی اخیر اتلتیکو مادرید را از دست داده و حالا به نظر می‌رسد که او در دیدار حساس فردا شب اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نیز غایب خواهد بود چرا که آخرین تست کرونای او هم‌چنان مثبت اعلام شده است.

 

 

1544177

 

 

در صورت تایید نهایی این موضوع توسط باشگاه اتلتیکومادرید، این چهارمین مسابقه ای خواهد بود که لوئیس سوارز در ترکیب روخی بلانکو حضور نخواهد داشت. سوارز پیش از این دیدار های حساس مقابل بارسلونا، لوکوموتیو مسکو و والنسیا را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود.

 

با این حال مارکا مدعی شده که با وجود احتمال فراوان غیبت سوارز مقابل بایرن مونیخ اما هیچ چیز در این باره قطعی نیست. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو تا چند ساعت قبل از بازی برابر بارسلونا تست کرونا را پشت سر گذاشت تا در صورت منفی شدن آن به میدان برود؛ کاری که احتمالاً در مورد سوارز نیز انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها