کد خبر : 1722521 | 10 آذر 1399 ساعت 23:16 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران اعتماد کنند تا آنها را خوشحال کنیم؛

مجیدی: منتظر اولین برد لیگ برتری باشید

کاپیتان آلومینیوم امیدوار است با حمایت هواداران این تیم بتوانند روند خوب خود را ادامه دهند و به نخستین پیروزی در لیگ برتر برسند.

مجیدی: منتظر اولین برد لیگ برتری باشید

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی درباره تساوی آلومینیوم مقابل فولاد اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. ما برای گرفتن امتیاز به زمین رفته بودیم و خدا را شکر بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و نکاتی که کادر فنی به آنها گفته بود را انجام دادند. خوشبختانه از یک مسابقه دشوار امتیاز گرفتیم و امیدوار هستیم این روند را ادامه دهیم و به اولین گل و اولین برد در لیگ برتر برسیم.

 

او با اشاره به برنامه آلومینیوم مقابل فولاد عنوان کرد: شرایط ما طوری بود که باید در این بازی امتیاز می‌گرفتیم؛ البته در ضد حملات نیم‌نگاهی به گلزنی داشتیم، اما در مجموع تک تک بچه‌های ما خوب کار کردند و توانستیم یک امتیاز بگیریم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

 

کاپیتان آلومینیوم ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که برای قهرمانی بسته شده و گرفتن یک امتیاز این تیم در اهواز کار راحتی نیست. آنها در اولین میزبانی موفق شدند برابر استقلال به برد برسند.

 

1548975

 

مدافع چپ اسبق استقلال و کاپیتان آلومینیوم یادآور شد: فکر می‌کنم در ۱۲-۱۱ مسابقه اخیر خانگی خود به برد رسیده بودند که ما توانستیم از آنها امتیاز بگیریم. این اتفاق نشان می‌دهد تیم ما چقدر خوب بازی کرد و بچه‌های تیم نکات فنی آقای خطیبی و کادر فنی تیم را به نحو احسن انجام دادند.

 

مجیدی درمورد مسابقه هفته آینده آلومینیوم ابراز کرد: باید در بازی بعدی مقابل ماشین‌سازی با تدابیر کادر فنی وارد زمین شویم و اولین سه امتیاز آلومینیوم در این فصل را بگیریم. امیدوار هستم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و با کسب پیروزی، وضعیت بهتری در جدول به دست آوریم و روندی که در دیدار مقابل فولاد داشتیم را ادامه دهیم.

 

او در پایان خطاب به طرفداران آلومینیوم و مردم اراک گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند و به این کادر فنی و بازیکنان اعتماد کنند. مطمئن باشند که پشیمان نمی‌شوند و این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و مثل صعود از لیگ یک، در لیگ برتر هم موجب خوشحالی مردم اراک شود.

دیدگاه‌ها