کد خبر : 1722554 | 11 آذر 1399 ساعت 10:05 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

داور دو موقعیت خوب آلومینیوم را گرفت

آقاخان: یک امتیاز هم از فولاد خوب است

مهاجم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد که روند رو به رشد این تیم کاملاً مشهود است و این بازیکن می گوید سبز پوشان اراکی آینده روشنی خواهند داشت.

آقاخان: یک امتیاز هم از فولاد خوب است

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک در چهارمین بازی از رقابت‌های لیگ برتر بیستم باز هم همانند بازی قبلی به نتیجه تساوی رسید، مرتضی آقاخان در خصوص کسب تساوی مقابل فولاد خوزستان گفت: بعد از بازی مس رفسنجان که فکر می‌کنم بازی تقریبا سنگینی بود و نتوانستیم خواسته‌های خودمان و کادرفنی را پیاده و سه امتیاز را کسب کنیم فرصت زیادی برای تمرین کردن جدی قبل از بازی با فولاد خوزستان نداشتیم ولی در جلساتی که داشتیم نقاط ضعف و قوت فولاد را کادر فنی بررسی کرده و نکات را به ما گوشزد کرده بودند تمام تلاشمان را کردیم چیزهایی که کادر فنی می‌خواستند را در زمین پیاده کنیم و تقریبا تیم ما  در این موضوع موفق بود و فرصت آنچنانی به تیم فولاد ندادیم. آن هم  تیم فولاد   که در حال حاضر جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران است و مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد ‌، اگر در تک موقعیت ها کمی خوش‌شانس بودیم حتی می توانستیم  سه امتیاز بازی را کسب کنیم ولی یک امتیاز گرفتن  از فولاد هم  بد نبود .


او در خصوص اینکه چه زمانی می‌توانند اولین برد را برای آلومینیوم کسب کنند ادامه داد: روند تیم ما به گونه‌ای بوده که آنطور که باید و شاید زود بسته نشد و کادرفنی یک مقدار تیم را دیر  تحویل گرفت و ما زمان کافی نداشتیم و فکر می‌کنم روند ما به نوعی بوده که روز به روز داریم بهتر می شویم و‌رو به جلو می رویم و با ایده‌های کادرفنی بیشتر آشنا می شویم ، همچنین بچه های تیم دارند  از هم بیشتر شناخت پیدا می کنند. خدا را شکر روند تیم را  رو به جلو می بینم و بازی به  بازی تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را به دست بیاوریم. ما تمام تلاش مان را در هر بازی برای گرفتن سه امتیاز انجام می‌دهیم، امیدوارم خیلی زود اولین سه امتیاز را بگیریم و بالاخره هواداران و مردم شهر اراک را شاد کنیم و بتوانیم روز به روز بهتر کار کنیم و در کل بتوانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

1549013


بازیکن آلومینیوم اراک در خصوص اینکه داور مسابقه زود سوت زد و بازیکنان این تیم معترض شدند گفت : داور تلاشش را کرد خوب سوت بزند و  صحبت در مورد داوری در حیطه وظایف من نیست که در مورد داوری توضیح دهم ولی فکر می کنم که در دو صحنه اشتباه کرد ،  به نظر من  نیمه اول جلو ضد حمله  ما را با سوت پایانی اش گرفت و همچنین سوت پایان نود دقیقه را زود زد .شما اگر ملاحظه کنید ما در دقیقه پایانی ضدحمله زدیم که سه مهاجم بودیم در مقابل دو دفاع حریف که زدن سوت پایان در آن لحظه کار درستی نبود و داور باید اجازه می‌داد بازی ادامه پیدا کند و جلوی یک موقعیت خیلی خوب ما را گرفت ، امیدوارم که داوران با تمرکز بیشتر سوت بزنند واین وسط حق هیچ‌کس از مدیریت گرفته تا هواداران یک تیم ضایع نشود. 


وی در خصوص دیدار پیش رو با تیم ماشین‌سازی نظرش را اینگونه بیان کرد : ماشین سازی تیم خوبی است ولی ما باید حسابی این تیم را بررسی کنیم و مطمئنا آنالیزهای خوبی توسط  کادر فنی به ما داده می‌شود، امیدوارم به لطف خدا  بهترین عملکرد و کیفیت مان را در روز بازی داشته باشیم و امیدوارم تمام تلاشمان را بکنیم تا نظر کادرفنی و آنچه که از خودمان توقع داریم و همچنین خواسته مردم اراک را بر آورده کنیم .


آقا خان در پایان افزود: از دیدگاه من آلمینیوم اراک آینده روشنی دارد و این موضوع را روز به روز بهتر و بیشتر نشان می دهد. بالاخره هواداران اراک این درک را دارند و فرصت کافی را به ما می دهند که تیم جا بیفتد تا نتایجی که دلخواه آنها است کسب کنیم، خیلی امید دارم و  انشالله نتایج خیلی خوبی را کنار مدیریت، کادر فنی و بچه‌ها کسب و دل هواداران را شاد کنیم

دیدگاه‌ها