کد خبر : 1722558 | 11 آذر 1399 ساعت 10:23 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

چرا قاسمی برابر سوریه روی نیمکت نبود؟

حاشیه دوحه گردی سرپرست تیم ملی بسکتبال!

سرپرست تیم ملی بسکتبال در بازی با سوریه که به شکست ایران منجر شد، غیبت عجیبی روی نیمکت داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می رسید تیم ملی بسکتبال ایران در جریان سفر به دوحه برای رویارویی با دو تیم عربستان و سوریه کار سختی نداشته باشد و با دو برد به تهران بازگردد، شکست برابر سوریه نه تنها شوک بزرگی به بسکتبال ایران بود، بلکه حاشیه هایی را هم در پی داشت. 


روز گذشته خبری از مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال روی نیمکت نبود و حتی گزارشگر بازی هم به این موضوع اشاره کرد. این اتفاق در روزی افتاد که به نظر می رسید ایران روی نیمکت نیاز به آرامش بیشتری داشت تا بتواند سوریه نه چندان مطرح و قدرتمند را شکست دهد.


بعد از باخت عجیب و غیرمنتظره تیم ملی، اخباری مبنی بر محرومیت سرپرست تیم ملی از نشستن روی نیمکت منتشر شد. از آنجایی که تیم های مختلف بعد از ورود به دوحه در هتل محل اقامت خود قرنطینه شده بودند، گویا سرپرست تیم ملی به خاطر شکستن این قرنطینه قوانین را زیر پا گذاشته است.


عکسی از رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در کنار مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی با منظره برج های دوحه منتشر شده که نشان می دهد این دو نفر بدون توجه به قوانین قرنطینه در مسابقات انتخابی کاپ آسیا از هتل خارج شده و به مرکز شهر رفتند.

 

1549019


گفته می شود به همین دلیل قاسمی مجبور شده در کنار طباطبایی بازی تیم ملی مقابل سوریه را از جایگاه ویژه تماشا کند چون قوانین قرنطینه را رعایت نکرده و از حضور روی نیمکت محروم شده است. گویا چند ساعتی هم عکس قاسمی با رییس فدراسیون در کنار برج های دوحه روی صفحه شخصی او وجود داشته که بعد از مدتی پاک شده است.


البته سرپرست تیم ملی بسکتبال در مصاحبه با سایت فدراسیون دلیل غیبت خود روی نیمکت تیم ملی را به بی حال و داشتن تب مرتبط دانسته و عنوان کرده با اراده خودش چنین اتفاقی رخ داده است.


مسعود قاسمی در این باره می گوید: از شب قبل از بازی احساس تب و بی حالی داشتم. با مشورت با دکتر تیم، اتاقم را برای به حداقل رساندن تماس با بازیکنان وکادر فنی تغییر دادم. در بازی دیروز هم به همین دلیل روی نیمکت نبودم و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردم.

دیدگاه‌ها