کد خبر : 1722887 | 12 آذر 1399 ساعت 13:54 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

نه گردش رفتیم، نه محرومیتی در کار بود!

واکنش رییس فدراسیون بسکتبال به جنجال دوحه

رییس فدراسیون بسکتبال به حاشیه‌هایی که بعد از شکست تیم ملی مقابل سوریه به وجود آمده، پاسخ داده است.

واکنش رییس فدراسیون بسکتبال به جنجال دوحه

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه آنقدر غیرمنتظره و شوکه کننده بود که باعث شد حاشیه‌های زیادی برای مسئولان تیم و فدراسیون به وجود بیاید.


روز گذشته عکسی از رامین طباطبایی و مسعود قاسمی در کنار برج های دوحه منتشر شد که نشان می داد آن ها قوانین قرنطینه در دوحه را زیر پا گذاشته و محل هتل را ترک کردند.


برخی اخبار حکایت از این داشت که سرپرست تیم ملی به خاطر همین عکس و بیرون رفتن از هتل از نشستن روی نیمکت مقابل سوریه محروم شده؛ اگرچه خودش این موضوع را به بی حال و داشتن تب ربط داده بود.


حالا رییس فدراسیون بسکتبال نیز در گفت‌وگو با ایسنا به جنجال‌های روزهای اخیر واکنش نشان داده و همه شایعات را تکذیب کرده است. طباطبایی در این باره می‌گوید: « ما آن عکس را جلوی در هتل گرفتیم. باران در شهر دوحه به ندرت می‌بارد و این شرایط برای ما قابل توجه بود که در همان مقابل در هتل آن عکس گرفته شد، وگرنه بنده خودم عضو کمیته پزشکی فیبا هستم و این قوانین را خودمان تصویب کرده‌ایم. مساله غیبت قاسمی روی نیمکت هم با حاشیه سازی همراه شد. علائم سرما خوردگی سرپرست تیم باعث شد تا او پس از مشورت با پزشک تیم، این موضوع را به پزشک مسوول مسابقات اطلاع دهد که در صورت امکان بازیکنان را در این دیدار همراهی نکند. او در بخش VIP کنار بنده بازی را تماشا کرد.»

 

دیدگاه‌ها