کد خبر : 1722594 | 11 آذر 1399 ساعت 12:23 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

طغیان علیه VAR؛ مردم دیگر از فوتبال لذت نمی‌برند

اندی رابرتسون با انتقاد از VAR می‌گوید تصمیمات نادرست و متفاوت این فناوری باعث شده مردم این روزها به اندازه قبل از فوتبال لذت نبرند.

طغیان علیه VAR؛ مردم دیگر از فوتبال لذت نمی‌برند

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول با انتقاد شدید از سیستم کمک‌داور ویدیویی VAR می‌گوید تصمیمات نادرست و تفاوت در احکام VAR در بازی‌های مختلف به فوتبال ضربه وارد کرده و باعث شده مردم این روزها کمتر از قبل از فوتبال لذت ببرند.

 

1549097

 

روز شنبه در دیدار لیورپول و برایتون، رابرتسون در مرکز جنجالی بود که با دخالت VAR در این بازی بوجود آمد. بعد از برخورد رابرتسون با دنی ولبک بازیکن برایتون در محوطه جریمه در اواخر بازی VAR حکم داد که یک ضربه پنالتی باید در اختیار برایتون قرار گیرد. برایتون این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا لیورپول پیروزی 1-0 را با تساوی 1-1 عوض کرده و نتواند صدرنشین جدول شود.

 

رابرتسون حالا در آستانه دیدار لیورپول و آژاکس که امشب برگزار می شود از سیستم VAR به تندی انتقاد کرده و گفت: " من قبلاً عاشق رفتن به استادیوم و تماشای بازیهای فوتبال بودم. وقتی یک تیم گل می زد لذتی که همه می بردند بی نظیر بود. ولی حالا این لذت را از فوتبال گرفته اند. حالا باید دو سه دقیقه منتظر بمانید تا مشخص شود که آیا گل آفساید بوده یا نه".

 

1549098

 

ستاره لیورپول با حمایت از موضع هم‌تیمی‌اش جیمز میلنر در انتقاد از VAR گفت: " میلنر نه تنها حرف فوتبالیستها بلکه حرف دل خیلی از هواداران فوتبال را زد. خیلی از کسانی که با آنها صحبت می کنم می گویند دیگر مثل سابق از تماشای بازیها لذت نمی برند".

 

 

دیدگاه‌ها